חבר הכנסת ממפלגת הליכוד דוד ביטן התראיין היום (שלישי) בכאן ב' וטען כי במפלגתו "מוכנים לאפשר לבני גנץ להיות ראש ממשלה תחת ממשלה שהליכוד חזק ודומיננטי בה". בהמשך, העביר ביקורת על מנהיג מפלגתו בנימין נתניהו על כך שהפר את הסכם הרוטציה עם גנץ, ואמר: "המציאות הוכיחה שטעינו - הפסדנו את השלטון".

בפתח דבריו התייחס ביטן לפשיעה בחברה הערבית ותקף את ממשלת בנט-לפיד: "מאז שהשלטון התחלף, הפשיעה במגזר הערבי צברה תאוצה, זה ברור לגמרי. הם מזהים חולשה. גם הממשלה הקודמת לא עשתה מספיק, אבל כשהיא החליטה לעשות היא טיפלה בזה יפה מאוד". 

בהמשך, הודה ביטן כי זו הייתה טעות להפר את הסכם הרוטציה עם גנץ: "המציאות הוכיחה שטעינו. הפסדנו את השלטון, ואם היינו מקיימים את ההסכם - היום נתניהו היה רה"מ חליפי והשרים היו נשארים". 

הוא הוסיף וטען כי במפלגת הליכוד "מוכנים לאפשר לגנץ להיות רה"מ תחת ממשלה שהליכוד חזק ודומיננטי בה. לבקש מאיתנו לשנות את מנהיג המפלגה - זה לא דבר שאנחנו יכולים להסכים לו". כשנשאל אם הוא מזהה אוזן קשבת בצד השני לעניין הזה, ענה: "אני מזהה, אבל זה עדיין לא בשל. 

לסיום התייחס ביטן לחוק להגבלת כהונה של ראש ממשלה ואמר: "אין שום בעיה לתמוך בחוק הזה, עם שינוי - חיזוק מעמד רה"מ מול הממשלה והכנסת כדי שיוכל לבצע דברים במהירות. להגביל כהונה לשמונה שנים זה נשמע לי סביר. שום דבר בחוק הזה לא צריך להגביל אותנו ותמיד אפשר לתקן אותו בעתיד".