עודד קאשי, מעצב תכשיטי עילית מכיכר המדינה בת"א, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס לצמיד שקיבלה שרה נתניהו, לכאורה, על פי עדותה החדשה של הדס קליין, עוזרתו של ארנון מילצ'ן, במשפט נתניהו (תיק 1000). 

"הצמיד שייך לפירמה יוקרתית ששייכת לתאגיד יוקרה גדול, מוכרת במספר קטן של נקודות ברחבי העולם נחשב לאחד מבתי העיצוב של תכשיטים ביוקרתיים בעולם. זה בית תכשיטים שנולד בתחילת המאה ה־20 ושמר עד היום על ה-DNA העיצובי שאיתו הוא נוסד", סיפר. 

הוא הוסיף כי "מבין מותגי היוקרה בעולם הוא פחות מוכר, יש לו סגנון ייחודי שלפעמים נתפס אצל מי שבעיקר לא כל כך מתחבר אליו כקצת מיושן. היום התכשיטים גם התכשיטים היוקרתיים ביותר מחוברים לאופנה ולמה שקורה בעולם האופנה בעולם, דבר שקשה להגיד על המותג הזה".

קאשי התייחס גם למחיר של צמיד הזהב אשר משובץ יהלומים, שמוערך ב-46,500 דולרים: "זה מחיר של התכשיטים ברובד העליון שלהם. הם עושים תכשיטים שעולים גם הרבה יותר אבל המיינסטרים של המוצרים שהם מוכרים הוא סביב המחירים האלה".

לדבריו, מדובר בתכשיט יפה, "די אופייני לבוצ'לטי, יש להם סגנון מאוד ייחודי שמתבטא בחריטות עדינות על גבי המתכת שיוצרו אפקט שנראה כמו סאטן".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm