האם במארוול חשפו הלילה (בין שלישי לרביעי) בטעות את הסוד הכי גדול של הסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה?" בכנס מיוחד שהועבר בשידור חי, החברה חשפה את הטריילר הרשמי לסרט, כאשר בגרסה ששודרה בברזיל, המעריצים חדי העין שמו לב לטעות בעריכה, שיכול מאוד להיות שמאשרת את השמועה הכי גדולה סביב הסרט. לכן, אם מישהו לא מעוניין להיחשף לספוילרים (בין אם אושרו או עדיין בגדר שמועות), כדאי לעצור כבר כעת.

למי שלא מעודכן, עלילת הסרט סובבת אחר רצונו של פיטר פרקר (בגילומו של טום הולנד) לגרום לעולם לשכוח את זהותו  הכבר לא כל כך סודית כספיידרמן, שנחשפה בסוף הסרט "ספיידרמן: רחוק מהבית". ביאושו, הוא פונה לעזרתו של הקוסם החזק ביקום מארוול, דוקטור סטריינג' (בנדיקט קאמרבאטץ), שיטיל כישוף שכחה על העולם. כמובן שהדברים משתבשים ובמקום לגרום לעולם לשכוח, נוצר קרע ביקום שגורם ליריבים רבים מיקומים אחרים להופיע ביקום המרכזי של מארוול, ביניהם אלפרד מולינה כדוקטור אוקטופס מהטרילוגיה של סם ריימי, וג'יימי פוקס ששב לתפקיד אלקטרו מהסרט השני בסדרת "ספיידרמן המופלא". בעקבות כך, מעריצים רבים ברחבי העולם מצפים לראות בסרט את הספיידרמנים הקודמים - טובי מגוויר ואנדרו גארפילד.

בטריילר שנחשף הלילה, אוקטופוס מצליח לתפוס את ספיידרמן במהלך קרב ביניהם ולהוריד את המסכה של איש העכביש מפניו. ברגע של תדהמה, הנבל הגדול מופתע לגלות כי הספיידרמן בו הוא נלחם הוא אינו הספיידרמן שאותו הוא מכיר. זה כשלעצמו אינו ספוילר גדול. הגיוני למדי שאוקטביוס לא יזהה אדם שאינו מכיר ולא יצפה לראות מישהו שאינו פיטר פרקר בגילומו של טובי מגוויר, אך עבור המעריצים, הרגע הזה רק חיזק את התיאוריה שבסופו של דבר, מגוויר יופיע בסרט.

הספוילר הגדול מגיע לקראת סופו של הטריילר, כאשר ספיידרמן מגיע להילחם נגד אלקטרו, הלטאה וסאנדמן. בטריילר הרגיל, אליו נחשפו ברוב העולם, הסצנה נחתכת כאשר פרקר מזנק לעבר שלושת האויבים. לעומת זאת, בטריילר ששודר בברזיל, הסצנה לא נחתכת בזמן, ולרגע אחד נראה כי בזמן שספיידרמן מזנק לעבר אלקטרו, הלטאה מקבלת אגרוף לפנים מדמות שאינה נראית כלל. 

מרגע השידור ועד עתה, מעריצים רבים ברחבי העולם החלו להיכנס לספקולציות - האם מדובר בטעות בעריכה בלבד, או שמא הם ניסו להסתיר את אחד משני הספיידרמנים הקודמים, אשר עד לרגע זה השתתפותם בסרט היא בגדר שמועה בלבד? ואולי, בניגוד למרבית הציפיות, הדמות שאינה נראית על המסך היא בכלל מיילס מוראלס, ממשיך דרכו של פיטר פרקר בקומיקס, שבניגוד לקודמו גם מחזיק ביכולת להפוך לבלתי נראה. חשוב לציין כי בעבר בן משפחתו של מוראלס כבר הופיע ביקום הראשי של מארוול, כאשר ספיידרמן חקר אותו בסרט "ספיידרמן: השיבה הביתה".