אם במקרה התחלת להתעניין בלימודים גבוהים או שקלת הסבת מקצוע שעוברת דרך האקדמיה, מלבד שלל האפשרויות המגוונות והמרגשות לדרך חדשה, מצטרפות מחשבות וחששות שעלולות להשפיע על בחירת מסלול הלימודים. זאת מכיוון שלצד הפנטזיה על סצנת חיי הלילה המקומית שמתאימה בול לסטודנטים, מצטרפת גם השאלה כיצד נממן את שכר הדירה ואת ההנאות הייחודיות שיש לתקופה הזו להציע במהלך הלימודים.

שיעורים פרטיים
אם במקרה השלמת לימודי תעודה בכל תחום שהוא, או שיש מקצוע שזרחת בו במיוחד בצעירותך אי שם בתיכון, זה הזמן להשחיז את הכישורים הדרושים להוראה פרטית. בין אם מדובר בשיעורי גיטרה למתחילים, מתמטיקה לשלוש יחידות או  שיעורי עזר להנדסאים בתחום הרלוונטי לך – כל עוד קיים חוק חינוך חובה במדינה – הביקוש קיים. כל שנותר לעשות הוא לחפש את הפלטפורמות המתאימות ולפרסם כמה מילים על עצמך ואת מספר הטלפון ליצירת קשר. 

כתיבת תכני SEO
כתיבת תכנים עבור קידום אתרים יכולה להתאים כמעט לכולם. בין אם יש לך ניסיון בכתיבה או לא, מדובר בסגנון כתיבה קליל וקולע עם כמה חוקים שצריך לשנן. מדובר בעבודה לעצמאיים ששולטים בזמן שלהם ומעוניינים לעבוד בתנאים שלהם. היתרונות הבולטים בתחום זה הם הביקוש הרב לתכנים מסוג זה ועבודה עם דדליינים קצרים לרוב, המאפשרים גמישות רבה עם מערכת השעות בלימודים וחיי החברה שלך.

שירותי גרפיקה
על פייבר שמעת? קשה לנו להאמין שלא. בפלטפורמה זו ניתן להציע שירותים מגוונים החל מחמישה דולרים ולהציע את כישורי הפוטושופ שלך לקהל רחב במיוחד. אם יש לך ידע בסיסי בתוכנות אדובי למיניהן ניתן להציע את השירותים הבאים: צריבה ועריכת תמונות, עיצוב לוגואים, דפי נחיתה, QA, עריכת וידאו, איור – וזה רק על קצה המזלג. אם הרעיון מוצא חן בעינייך אבל זה מרגיש שיש הרבה מה ללמוד לפני שנציע את השירות הזה בתשלום, ניתן להרחיב ידע עם מדריכים זמינים וחינמיים כמו ערוצי יוטיוב מקצועיים הקיימים בשפע ובכל שפה אפשרית.

בניית דפי נחיתה ואתרי תדמית
אין צורך בידע מקדים בתכנות כדי ללמוד כיצד לבנות דפי נחיתה ואתרי תדמית. דפי נחיתה נועדו לעלות לאוויר סביב מבצעים, שירותים חדשים שמציע העסק או ככלי קידומי. כמו כן, אתרי תדמית לרוב בנויים ממספר עמודים קבועים ועמוד יצירת קשר. שילוב תמונות ותוכן בסיסי יעשו את העבודה. קיים ביקוש רב לתחום זה, ולא רק בשל הקורונה המאלצת עסקים רבים לפנות למרחבים דיגיטליים – מדובר במוצר נוח, קל לתפעול ויעיל. 

אלו היו רק מספר דוגמאות שיעזרו לך לפתוח את הראש. למעשה, זה פשוט משנדמה לך – הסוד הוא לגייס את הכישרון המוצלח ביותר שלך ולרתום אותו בכמה דרכים יצירתיות לטובת הכנסה נוספת. זה יכול להיות מקצוע קודם, תחביב או היכולת לרכוש ידע מסוים בזמן קצר ולתרגם אותו למוצר. כך, ניתן להציע את המוצר שפיתחת ברמות שונות ובהתאם ליכולת שלך להשקיע בו.

יחד עם זאת, אין צורך לתת לחוסר בטחון או ניסיון לעצור אותך. ניתן לרכוש ידע רב באתרים המציעים קורסים מקצועיים אונליין ולהתמקצע בעזרת משמעת עצמית ותרגול. אז כל מה שנותר לעשות הוא לעצור רגע ולחשוב– מה הנקודה הכי חזקה שלך? מרגע שיש לך את התשובה, השמים הם הגבול.