משפטו החוזר של רומן זודורוב: ד"ר ערן הרצוג, שכתב את תעודת הפטירה של תאיר ראדה ז"ל, טען היום (רביעי) בעדותו בבית המשפט כי שעות רבות לאחר הרצח, נוצרו כתמי דם תחת הגופה, לאחר שהוזזה. הוא הדגיש: "שלולית הדם היתה מתחת לצווארה", ועומת עם תמונות בהן לא נראית שלולית דם. 

עדות ניתנה כתשובה לשאלה מתי טפטפה טיפת הדם על העקבות שהייתה על מכסה האסלה. מדובר כאמור בנושא מהותי, אחת העילות למשפט החוזר. הרופא עבד ביום האירוע ככונן במד"א, והוזעק למלא את תעודת הפטירה. "חשבתי שזה עניין קצר", אמר בעדותו, "לא נתנו לי להיכנס לשירותים כי עוד לא הגיעה המעבדה לזיהוי פלילי. בסופו של דבר, חיכיתי הרבה שעות עד שנתנו לי להיכנס". 

הרופא סיפר כי ראה את ראדה בתא השירותים, אך לא יכל לבדוק אותה בצורה הזו: "אמרתי שצריך להשכיב איתה על הרצפה, לבדוק מכל הכיוונים". אכן, בסופו של דבר הגופה הוצאה מהתא, והושכבה על הרצפה: "בדקתי אותה מכל הכיוונים, וקבעתי בגסות את סיבות המוות. החתך העיקרי היה בצוואר. היא שכבה בתוך שלולית של דם, רואים את הצוואר שלה משוסף".

זדורוב נכנס למשפטו החוזר. שלומי גבאי, וואלה!

הוא הוסיף: "הזזתי לתאיר את הראש מצד לצד. לא רציתי לבצע בדיקה עמוקה יותר כדי לא לגרום נזק לחקירה. ביקשתי להפוך את הגופה כדי שאוכל לבדוק את אזור הגב. במקום שבו היא שכבה היה דם, והייתי צריך להיזהר ולא לדרוך בדם", העיד. במהלך העדות התברר פרט נוסף שלא עלה במהלך השנים - אשתו של הרופא, רופאה בעצמה, היתה איתו במתחם השירותים. לא ברור האם נעליה נבדקו להשוואה עם הטביעות בזירה.

השופטים הקשו, ושאלו האם בשלב הזה עדיין נזל דם. הוא השיב: "אין נזילות דם בשלב הזה, אלא אם מזיזים את הגופה, כפי שקרה בפועל". בהמשך ציין כי האזין לליבה של תאיר כדי לוודא שאין סימני חיים, בדק את החזה שלה ואז יצא ממתחם השירותים, כדי לכתוב את תעודת הפטירה, אותה הוזעק לכתוב.

בהמשך העדות התברר כי בתעודה לא מופיעה השעה בה הבדיקה בוצעה. הרופא טען כי לא הבחין אז כי יש מקום למלא את המידע המדובר, וציין כי במתחם היו 5-6 אנשים, ושהוא לא נכנס לתא בו בוצע הרצח.

בחקירה החוזרת שערך עו"ד ירום הלוי, סנגורו של זדורוב, עימת את ד"ר הרצוג עם הסתירות בעדותו. הרופא העריך כי הוזעק למקום בשעות אחה"צ המאוחרות, אך גופתה של תאיר התגלה רק בסמוך לשעה 19:00. הוא ציין עוד כי בעת הבדיקה, הגופה הונחה על הרצפה, כאשר בפועל הייתה על יריעת פלסטיק. ד"ר הרצוג עומת עם התמונות שצולמו בשלב שהוזכר בעדותו, בו לא נראים כתמי דם.