ביום שבת האחרון (13 בנובמבר) מטוס זעיר, ועליו ארבעה מבוגרים ילדה ושני כלבים, המריא לסיבוב בשמיים מעל אגם מישיגן. לייני פרדו, בת ה-11 שהייתה על המטוס, היא הניצולה היחידה מההתרסקות הטראגית, שבסופה ארבעת המבוגרים שהיו על המטוס איבדו את חייהם, כולל אביה. 

לייני הצעירה סיפרה אחרי ההתרסקות הטראומטית כי היא הצליחה לשרוד בזכות אביה, מייק פרדו, שנתן לה "חיבוק דוב" ובכך הגן עליה מפגיעה. בתום האירוע המצער שירותי ההצלה מיהרו מיד אל הזירה ופינו ממנה את לייני ואדם נוסף שעדיין היו בחיים. על פי הדיווחים הגבר הנוסף מצא את מותו כבר בדרך אל בית החולים. 

"הזיכרון האחרון שלה מההתרסקות היה החיבוק של מייק", סיפרה אמה שבורת הלב, כריסטינה. בהודעה רשמית שהגיע אל אתר החדשות WZZM מכריסטינה נמסר: "כואב לנו הלב על האובדן של בעלי – אב, אח, בן וחבר. הוא נתן את חיבוקי הדוב הטובים ביותר ואני מודה לו על שנתן אחד כזה גם לבתנו ובכך הגן עליה". לדבריה, בתה נשארה בבית החולים בתור האירוע, אחרי שסבלה ממספר שברים ונאלצה לעבור כמה ניתוחים. חבר של המשפחה סיפר כי הפציעות של הילדה אינן מסכנות חיים. 

עוד נהרגו בתאונה הטרגית הם בני הזוג קייט ליס בת ה-35 ואדם קנדל בן -37, שלקחו יחד איתם לטיסה את שני הכלבים שלהם, שנהרגו גם כן. הטייס באירוע טרם זוהה, אך בימים אלו נפתחה חקירה סביב סיבת ההתרסקות.