העולם מתחלק לשניים – אלו שיודעים מה זה סקסטינג ואלו ששואלים את עצמם "רגע, מה זה?". לא משנה לאיזה חלק אתם משתייכים, כדאי שתלמדו איך עושים את זה כמו שצריך. אז שנייה לפני שאני מתחילה, מה זה סקסטינג? 

סקסטינג זה למעשה חיבור של שתי מילים באנגלית – סקס + טקסטינג, הווה אומר הודעות סקסיות בכתב. כמה פשוט, ככה קל. בסקסטינג אפשר לשלוח הודעת טקסט, צילומים, סרטון וידאו... מה שחשוב זה לא הפורמט אלא התוכן – אם זה תוכן עם אופי מיני זה סקסטינג, ואתם כבר יודעים שאני בעד ללכת עם זה כמה שיותר רחוק, דה מור ג'וסינס דה בטר!

בואו נדבר על זה: המדריך המלא לשיחת הסקס הראשונה עם הפרטנר\ית

מתי אפשר להשתעשע בסקסטינג?

תמיד! כאילו דה. תוכלו להשתמש בסקסטינג עם פרטנר/ית קבועים, כדי לשמור על התשוקה ולהכניס עניין לחיי האהבה שלכם; כשבן או בת הזוג נוסעים לכמה ימים מהעבודה ובא לכם שהם לא ישכחו את הגוף הלוהט שלכם; עם פרטנר/ית חדשים, כדי ללמוד על ההעדפות אחד של השנייה; או מתי שבא לכם ועם בן או בת זוג שזורמים איתכם.

איך לעשות את זה?

הודעות כתובות, תמונות, סרטוני וידאו, הודעות בוואטסאפ, במסנג'ר של פייסבוק או בכל מקום, הודעות קוליות בוואטצאפ – וכמובן שאפשר גם שילוב של כל אלו, מה שמרגיש לכם הכי סקסי.

שנתחיל? בפעם הראשונה עם פרטנר/ית חדש/ה תבדקו אם הם בכלל בקטע. כמו בכל מעשה מיני צריך לבדוק שיש היענות, רצון והסכמה של הצד השני לקחת חלק. איך לעשות את זה? צריכה להיות התאמה בין איך שאתם פונים לשלב ביחסים, אז אם יש משהו שלא הייתם שואלים כשאתם פנים אל פנים אל תעשו את זה גם בהודעה הראשונה! אפשר לשאול באופן ישיר: "בא לך להנות מקצת סקסטינג?" או להתחיל בצורה מעודנת: "אני לא מפסיק/ה לחשוב על הגוף שלך, בא לך לשמוע עוד?" ורק אם יש הסכמה להמשיך לצעד הבא.

משחק מקדים – כן, גם בסקסטינג

תתחילו במשחק מקדים. זה שאתם מסתמסים לא אומר שלא צריך לעשות בילד אפ ולהנות מהדרך. אז גם בסקסטינג, כמו בסקס, זה לא רק זבנג וגמרנו. תחממו את העניינים בהדרגתיות, אל תתנו יותר מידי מהר מידי ותתחילו עם טיזינג. ספרו מה הפריט לבוש הכי סקסי שאתם לובשים עכשיו (או לא לובשים עכשיו), ספרו על כמה אתם חרמנים או כמה שאתם חמים על הגוף של החצי השני.

"מותק, אתה זוכר את תחתוני התחרה האדומות שקניתי שבוע שעבר? אז אני לובשת אותם וזה גורם לי לרצות להיות החתלתולה שלך!"

 תרימו לצד השני

תתרכזו בצד השני ובכמה שאתם חמים עליו/ה. נסו להיות כמה שיותר מפורטים – "את סקסית בטירוף!" זה חמוד, אבל לא מספיק כמו "אני אוהבת איך שאת מזיזה את הגוף החושני הזה שלך כשאת קמה בבוקר" או "אני נזכר עכשיו בנשיקות הקטנות שנתתי לך בבטן ודגדגו אותך. הצחוק שלך העביר לי זרמים של אושר בכל הגוף".

"מתי תרקדי עבורי עם הטוסיק הסקסי הזה שלך? רררר... הוא מטריף אותי כל פעם מחדש, כשאני מסתכל עליו".

מה אתם מתכננים לעשות

ספרו לצד השני מה אתם מתכננים לעשות לו/ה. כשתשתפו מה אתם מתכננים לעשות זה יעזור לצד השני לדמיין מה קורה עכשיו כאילו הייתם שם, ככל התכנסו ליותר פרטים סקסיים ככה זה ירגיש יותר אמיתי. 

"לא יכולה להפסיק לחשוב איך אני מוצצת את השרביט הקסום והחם הזה שלך, תוך כדי שאני מלטפת את הביצים הטעימות האלה שלך ומסתכלת לך עמוק עמוק בעיניים".

ספרו מה בא לכם שיעשו לכם

מה בא לכם שבני הזוג שלכם יעשו לכם? דרך כתיבת סקסטינג אתם יכולים ממש לתאר לצד השני מה אתם רוצים שיקרה ככה שהם ילמדו מה עושה לכם טוב ומה מענג אתכם. זה יכול להיות דברים קטנים ועדינים או אפילו רק חיבוק ואפשר לתת לדימיון שלכם להתפרע עד לתאור תנוחות מדליקות, קשירה שלו למיטה וכל מה מה שעולה לכם לראש.

"אני רוצה שתלחשי לי באוזן את הלחישות המתוקות האלה שלך ככה שכל הגוף שלי יתחמם והזין שלי יתקשה ויחכה ללשון החמה שלך"

 לאונן ביחד

תוכלו לאונן בו זמנית ולספר אחד לשנייה מה אתם עושים והכי כיף לעשות את ביחד בוידאו. מתאים במיוחד אם אתם בזוגיות ולא חיים יחד או אחד מכם בנסיעה רחוק מהבית. אם אתם מוגבלים להודעות כתובות בלבד תארו אחד לשנייה מה אתם עושים לעצמכם בכל רגע ואיך זה גורם לכם להרגיש.

"אני חופנת לעצמי את השדיים ויורדת לאט לאט עם האצבעות דרך הבטן לירכיים, ואז רגע לפני שאני מחדירה את האצבע לנרתיק אני מכניסה אותה עמוק לפה שלי ומוצצת. האצבע הרטובה נכנסת לאט לאט לתוכי, בודקת כמה עמוק היא יכולה להכנס, מטיילת בפנים ומרגישה את הרטיבות והחום".

תוכלו לאונן בו זמנית במהלך הסקסטינג (צילום: ingimage ASAP)
תוכלו לאונן בו זמנית במהלך הסקסטינג (צילום: ingimage ASAP)

סצינה מהסרטים

תחשבו שאתם צופים בסצינה סקסית וצריכים לתאר לצד השני מה בדיוק קורה שם או שיש לכם בראש סצינה לוהטת שאתם זוכרים ממש טוב מסרט שראיתם.. נגיד "9.5 שבועות של שכרון חושים" תארו אותה לבני הזוג שלכם בפירוט.

"אני מכניס את היד שלי מתחת לחולצה שלך. מלטף בעדינות, כזאת שמעבירה בך צמרמורת. את מתקרבת אליי עם הגוף שלך, רוצה שאני כבר אחדור אלייך, אבל אני רק מתחמם. אני מוריד לך את החולצה ואת החזייה ומתחיל ללקק את הפטמות הזקורות שלך... כמה שנעים לי עם הגוף היפה שלך"

תעלו זיכרונות

זוגות ותיקים יכולים להיזכר ביחד במפגש סקסי ומוצלח שהיה לכם בעבר או אולי דווקא בחווית הסקס הראשון שלכם. ספרו מה ריגש אותכם? כתבו מה הדליק אתכם בסיטואציה. 

 "זוכר את הצימר הזה שהיינו בו בחורף הקודם והסקס המטורף שהיה לנו על השטיח ליד האח עם העצים? אני שוכבת שם עכשיו על השטיח ומחכה לך, תעצום את העיניים ותצטרף אליי".

פנטזיות! הו הפנטזיות!

דווקא בגלל שאתם בסוג של עולם וירטואלי, זה המקום לתת לפנטזיות המיניות שלכם להתעורר ולבדוק את הגבולות של החצי השני. אם יש משהו שאתם מתביישים לשתף אותו כשאתם פנים אל פנים או אם יש משהו שאתם לא בטוחים שהחצי השני יזרום איתכם עליו, בהודעות הסקסטינג תוכלו לבדוק ולהנות גם מפנטזיות, שאולי אפילו אתם, קצת מפחדים מהן. תנו לדמיון שלכם להשתולל – אנחנו כאן כדי להתענג וליהנות!

גברים, תלמדו: אלו הדברים שנשים לא אוהבות שעושים להן במיטה

תמונות, אמוג'יז ושאר ירקות

לסיום, תיהנו משימוש ב"אקססוריז" כמו אימוג'יז או תמונות סקסיות החושפות קטע קטן מהגוף שלכם ומשאירות המון לדימיון, כדי לתבל ולהנות מהאקסטרה טאצ' שיש בסקסטינג, אבל אין במציאות. מהטרה לעשות טיזינג כדי שתהיה לכם כמיהה לחזור להיות אחד בזרועות השני.

הנה עוד כמה דוגמאות להודעות שיעשו לכם רטוב בתחתונים:

  • "איזה כיף לי להרגיש את החום של הגוף שלך על הגוף שלי... לקרב את השפתיים שלי לשלך... לטעום אותך לאט... לנשוך לך בעדינות את השפה התחתונה... ללחוש לך כמה את רכה ונעימה... להרגיש את הצמרמורת בגוף שלך כשאני נושך אותך בעדינות באוזן...".
  • "רוצה להיצמד, לעסות, ללטף וללקק לך כל איבר בגוף, להטריף אותך כשאני מסתכלת לך בעיניים, למצוץ לך את הלינגם המתקשה והחם".
  • "את כל כך סקסית! אני לא מפסיק לחשוב עלייך ועל הגוף שלך ואיך שהוא זז מולי ולידי ועליי ובתוכי אתמול. המיצים שלך אוי כמה טעימים הם היו! חם לי, נעים לי, טוב לי, כל מה שבא לי זה רק להמשיך לפנק אותך!"

 אז מה אתם אומרים? ניסיתם כבר סקסטינג פעם? מקווה שאתם מוכנים ורוצים לגוון את חיי האהבה שלכם עם טקסטינג,

שלכם באהבה, לימור בנדל