ריקושט: כרבולית פלנל מפנקת
מתאימה לשני המינים, נעימה, עם רכות מקסימלית ומלטפת. הכרבולית קלת משקל ואידיאלית לא רק להתכסות איתה מול הטלוויזיה, אלא גם לקמפינג מחוץ לבית או בפיקניק רומנטי. את הכרבולית המעוצבת אפשר להשיג בשלושה צבעים: אפור, קרם־בז׳ וורוד מעושן. להשיג בחנויות של רשת ריקושט ובאתר החברה (משלוחים לכל חלקי הארץ).
מחיר: 69.90 שקל.

כירבולית desert snow ריקושט 39 ש''ח (צילום: מוטי פלאי)
כירבולית desert snow ריקושט 39 ש''ח (צילום: מוטי פלאי)

FIREPIT: מדורות גן מעוצבות
חלופה דקורטיבית לחימום חלל חוץ. המותג FIREPIT מציע לקראת החורף חמישה דגמים שונים הכוללים מערכת גז חכמה ובטיחותית, פאנל מיוחד המאפשר הדלקה בלחיצת כפתור וללא צורך בחומרי בעירה ומנגנון בטיחותי להגנתם של ילדים. בתמונה: דגם Bauhaus בעיצוב מודרני, בעל מבער נירוסטה 50,000 BTU ובמשקל 60 ק"ג. הדגמים כוללים כיסוי להגנה מפני מזג האוויר, כיסוי מבערים (ההופך את מדורת הגן לשולחן) ושק אבנים. להשיג אצל המשווק המורשה: "ציוד לעמית" בצומת סגולה או באתר החברה.
מחיר: 5,099 שקל.

פטריית חימום של GOLDLINE (צילום: באדיבות רשת מחסני חשמל)
פטריית חימום של GOLDLINE (צילום: באדיבות רשת מחסני חשמל)

GOLDLINE: פטרייה דקורטיבית לחימום ביתי
 הגרסה הביתית של פטריית החימום היא קטנה יותר, יעילה ומיועדת לבתים עם מרפסת או חצר, לחימום שטחים פתוחים קטנים. הפטרייה כוללת שני גופי חימום עוצמתיים בטכנולוגיית הלוגן, והיא מספקת פיזור חום רחב. לפטרייה יש תרמוסטט המגן מהתחממות יתר ומנגנון בטיחות המפסיק את פעולת המכשיר במקרה של נפילתו. להשיג ברשת מחסני חשמל.
מחיר: 699 שקל.

אינטימה סט פיג’מה קטיפה (צילום: דודי חסון)
אינטימה סט פיג’מה קטיפה (צילום: דודי חסון)

אינטימה
קולקציית סתיו־חורף 2021־2022 של מותג ההלבשה התחתונה כוללת חליפות פיג'מה מכופתרות, חליפות סווטשירט רכות, חליפות ופל, חלוקי חורף מפנקים, סריגים, חליפות פלאפי ועוד. להשיג בסניפי INTIMA ברחבי הארץ ובאתר החברה.

מפזר חום דיגיטלי iheat של המותג מורפי ריצ'ר'דס  (צילום: יח''צ)
מפזר חום דיגיטלי iheat של המותג מורפי ריצ'ר'דס (צילום: יח''צ)

מורפי ריצ'רדס
המותג מציע מגוון מוצרי אקלים לחימום הבית, בהם מפזרי חום דיגיטליים עם חיישן לשמירת טמפרטורת החדר, מפזרי חום 2 ב־1, הכולל גם מאוורר, רדיאטורים עם שמן וללא שמן עם חימום מהיר. נוסף לכך, המותג מורפי ריצ'רדס מציע מגוון של קומקומים בשלל עיצובים עם הרתחה מהירה. בתמונה: מפזר חום דיגיטלי דגם iHEA, עם חיישן לשמירת טמפרטורת החדר לחיסכון בחשמל. להשיג אצל המשווקים המורשים  וברשתות החשמל המובחרות.
המחיר: 249 שקל.

ללין נעלי בית 109.90 שקלים  (צילום: יח''צ,ללין)
ללין נעלי בית 109.90 שקלים (צילום: יח''צ,ללין)

ללין: קולקציית חורף
בקולקציה הפרוותית תמצאו פריטים שיהפכו את החורף למפנק, רך ונעים: שמיכות, חלוקי בית, כובעי פונפון, מסיכת עיניים, נעלי בית, כפכפים מעוצבים, גרביים ביתיים וגם מטרייה מעוצבת, תיק רחצה ועוד. להשיג ברשת החנויות ובאתר החברה.
המחיר: 230־30 שקל.

h&o חלוק - 99.9 שח (צילום: טל טרי)
h&o חלוק - 99.9 שח (צילום: טל טרי)

H&O: הלבשה לבית
 הקולקציה מציעה מגוון בדים נעימים היוצרים טוטאל לוק ומשתמשת בדפוסי נמר וזברה, ובדפוסים במראה צמות. כן תמצאו סריגים עם הדפסי כלבים, פרחים, פסים ועוד.
מחיר לחלוקים ולפיג'מות: החל מ־100 שקל.

כרית חימום חשמלית גודלייף (צילום: יח''צ)
כרית חימום חשמלית גודלייף (צילום: יח''צ)

כרית חימום חשמלית
כרית חמה ומרגיעה, מפנקת בימים הקרירים ומסייעת בהרפיית כאבי שרירים. במקום למלא בקבוק חימום במים רותחים שמתקררים תוך זמן מה, כרית החימום החשמלית מאפשרת לחמם את הכרית בלי להסתכן בכווייה. להרפיית שרירים מתוחים. להשיג באולם תצוגה "גוד לייף" ראשון לציון ובאתר הסחר של החברה.
המחיר: 199 שקל.

רדיאטור דלונגי 10 ברימג - צלעות סדרת dragon מחיר 999 שח (צילום: אסף לוי)
רדיאטור דלונגי 10 ברימג - צלעות סדרת dragon מחיר 999 שח (צילום: אסף לוי)

ברימאג: רדיאטורים מעוצבים
רדיאטורים מעוצבים של המותג דלונגי האיטלקי, הנחשבים לאמצעי חימום בטיחותי ומיועדים לחימום חדרי הבית וחללים בגדלים שונים. ייחודם העיקרי הוא במראה. העיצובים השונים יתאימו לחלל שבו הוא מוצב כרהיט ולא רק כמכשיר חימום פונקציונלי. הרדיאטורים מצוידים במנגנונים נגד קיפאון, המתחילים לפעול אוטומטית בטמפרטורה של 5 מעלות. דגמי הרדיאטורים הם בעלי 9, 10 או 12 צלעות. להשיג ברשת מטרו, בחנויות החשמל המורשות או באתר החברה.
המחיר: 699־999 שקל.

טאגין של סולתם 350 שח (צילום: גל בן זאב)
טאגין של סולתם 350 שח (צילום: גל בן זאב)

סולתם Culinary: סיר טאג'ין רב־תכליתי
מארז כלי בישול והגשה לחוויה חורפית חמימה, הכולל סוטאז' 28 ס"מ, מכסה זכוכית ומכסה טאג'ין מסורתי (קונוס), המאפשר אגירת אדים השומרים על לחות ועסיסיות התבשיל. הסיר אידיאלי לבישול ארוחה שלמה בסיר אחד המוגש למרכז השולחן. הסיר עשוי מאלומיניום רב־שכבתי בציפוי NON STICK, המאפשר חלוקת חום שווה ומונע הידבקות. מגיע עם זוג כיסויי ידיות סיליקון מבודדות חום ומתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים ובתנור. להשיג בחנויות הרשת, בחנויות כלי בית מובחרות ובאתר החברה.
מחיר: 310 שקל.

fox home נעלי בית בצבע בז' (צילום: טל טרי)
fox home נעלי בית בצבע בז' (צילום: טל טרי)

FOX HOME: קולקציית החורף
המוצרים הבולטים שיתרמו לתחושת החמימות שלכם הם קנקני תה, סדרת נרות מעוצבים בסגנון חלוקי נחל שתכניס את הטבע הביתה ומגוון סגנונות של נעלי בית פרוותיות, רכות ונעימות. בתמונה: מגפונים לבית. להשיג ברשת החנויות ובאתר החברה.
המחיר: 120 שקל.

בקבוק תרמי של הפיל היפני החל מ-199 שח  (צילום: יח''צ חו''ל)
בקבוק תרמי של הפיל היפני החל מ-199 שח (צילום: יח''צ חו''ל)

"הפיל היפני" (ז'ירושי)
קולקציית בקבוקים תרמיים במגוון נפחים ועיצובים, בעלי פטנט בידוד ייחודי המאפשר לשמור על חום וקור המשקאות שבתוכם בטמפרטורה יציבה לפרקי זמן ארוכים במיוחד. הבקבוקים עשויים פלדת אל־חלד והם בעלי מכסה חכם לתפעול ביד אחת, נעילת ביטחון המונעת נזילות ומשקל קל במיוחד. להשיג בחנויות המטיילים והמתנות המובחרות ובאתר היבואן.
מחיר: 199־239 שקל.

בוניטה דה מאס חלוק ופיג'מת פלאפי (צילום: אמיר יהל)
בוניטה דה מאס חלוק ופיג'מת פלאפי (צילום: אמיר יהל)

בוניטה דה מאס
קולקציית פיג'מות רכות ונעימות. תמצאו בה את פרינט המשבצות הקלאסי והעל־זמני, חלוקים פלאפיים מפנקים ולהשלמת המראה החורפי - קולקציית נעלי בית פרוותיות. להשיג בחנויות בוניטה דה מאס ובאתר החברה.

מקרן חום (צילום: באדיבות אלמ)
מקרן חום (צילום: באדיבות אלמ)

חמים ונעים

ההתחממות הגלובלית משפיעה על כל עונות השנה, שהופכות קיצוניות יותר ככל שהאקלים משתנה. על פי התחזיות, החורף הקרוב עומד להיות קר וגשום מאוד, רצוף סערות ורוחות עזות. תחזית זו הופכת את סוגיית חימום הבית לחשובה.

ארז וסנר, מנהל רשת מחסני חשמל, מסביר כי מבין כל אמצעי החימום המוצעים בשוק, מזגן הוא אמצעי החימום היעיל והחסכוני ביותר, ואפשר לומר שהוא גם הבטוח מבין כולם. אחריו הרדיאטורים נחשבים לבטוחים מאוד, והביקוש אליהם הוא הגבוה ביותר בקרב משפחות עם ילדים. בשבילם, מציע וסנר, מומלץ לרכוש מכשיר בעל מנגנון בטיחות שמכבה אותו בעת נפילה וכזה שיהיה בעל צלעות סגורות וימנע מפעוט להכניס ביניהן יד.

על אף המחיר הגבוה קצת יותר, מומלץ לרכוש רדיאטורים בעלי מכל מים מובנה שמסייע ללחלח את חלל החדר. אם בכל זאת מחליטים לרכוש תנורי חימום ומקרני חום שנחשבים לבטיחותיים פחות, יש לוודא שהם בעלי כפתור ניתוק בתחתית המוצר, להפסקת הפעולה בעת נפילה שלו, ולוודא שיש להם תרמוסטט שמסייע לשמור על רמת החום הרצויה בחדר.

משה לבקוביץ', מהנדס קבוצת טורנדו, מסביר את היתרונות של חימום הבית באמצעות מזגן: היתרון העיקרי הוא היכולת שלו לחמם את כל חדרי הבית במהירות, גם חדרים מרכזיים וגדולים כמו סלון ופינת אוכל וגם חדרים קטנים יותר כמו חדרי שינה. לבקוביץ' מסביר כי כדי לחמם ביעילות את הבית, דרגת החום המומלצת ביותר היא בין 22 ל־24 מעלות, לפי הקור בחוץ. במזגנים מיושנים טמפרטורה גבוהה יותר עלולה ליצור תחושת יובש ואי־נוחות. הוא מדגיש כי כל מעלה נוספת מגבירה את צריכת החשמל בכ־5%.

ועל אף זאת, המזגן נחשב לאמצעי החימום החסכוני ביותר בחשמל, ודאי בהשוואה אל מול חימום בסולר או בגז אך גם אל מול תנורי ספירלה, מפזרי חום, רדיאטורים, סדין חימום וכדומה. "מאחר שהמזגן משמש אותנו גם בקיץ, נוח להשתמש בו גם בחורף, ואין צורך באמצעי חימום נוסף. הוא תלוי על הקיר תמיד ולא תופס מקום אחסון", מסכם לבקוביץ'.

וסנר מציע טיפים לרכישת מחממים, וטוען: "ראשית, יש לחפש את תווית האנרגיה על המכשיר ולהעדיף דירוג אנרגטי גבוה יותר. כאמור, המזגן זול יותר באופן בולט לעומת אמצעי חימום אחרים, והוא צורך עד כ־30% פחות אנרגיה מכל מכשיר חשמלי אחר בחימום חדר בגודל נתון ובכל זאת, רדיאטורים, קונווקטורים ומפזרי חום הם זולים באופן ניכר ממחירו החד־פעמי של מזגן ויעילים במיוחד בחימום נקודתי לפרקי זמן קצרים. צריכת החשמל של הרדיאטורים, הקונווקטורים ומפזרי החום דומה. החיסרון במפזרי חום הוא שהם בדרך כלל קטנים ובעלי פתח קבוע שאינו מתכוונן.

"מבין כולם, הרדיאטור הוא צרכן החשמל הגדול ביותר, שכן הוא עובד על שמן וצורך חשמל לחמם את השמן לפעולתו, עוד לפני שהוא מתחיל להפיץ חום לחלל החדר. עם זאת, משך הזמן שלוקח לרדיאטור להתקרר הוא רב ביותר, כך שאפשר לכבות אותו כחצי שעה לפני היציאה מהבית או כשהולכים לישון, ועדיין ליהנות מהחום שהוא מפיץ עד להתקררות מלאה", מסכם וסנר.