סיפור יוצא דופן מאריזונה מטריף את תושבי ארה"ב, ומדובר באחת מטלנובלות הבגידה הכי הזויות ששמעתם עליהן. הסיפור המקורי פורסם באתר החדשות Daily Star, ומשם התפשט לכל העולם. הסיפור הוא על היילי בת 28 ואם לארבעה, שגילתה אחר שש שנות נישואין שבעלה בגד בה – והדרך בה הכל התגלגל תשאיר אתכם המומים. 

על פי הדיווחים בן הזוג, קונרד בן ה-36, בגד באשתו עם חברתה הטובה ביותר, ומלבדה עוד כ-30 נשים שונות. היילי הייתה נרגשת מאוד לקראת הלידה של חברתה הטובה, אך כשהתינוק הגיח לאוויר העולם התברר מי אביו. כתם לידה תורשתי נדיר, שהיה על צווארו של היילוד, חשף כי בעלה של היילי הוא האב הביולוגי של התינוק וכי השניים ניהלו רומן מאחורי גבה. 

היילי שבורת הלב החליטה לחקור את הנושא והבינה שבעלה הביא לעולם לאורך השנים עוד שני ילדים עם נשים אחרות שניהל איתן קשר מיני. "חברה שלי הייתה בהיריון ומחוסרת בית ומטבע הדברים החלטתי להציע לה להתגורר אצלנו. הכל היה נורא טבעי ולא ראיתי שום דבר חריג, הייתי כל כך תמימה", סיפרה היילי בראיון. 

בהמשך היא סיפרה כי כאשר הם חזרו מבית החולים אחר הלידה היא החזיקה את התינוק בזווית מסוימת שאפשרה לה לחשוף את כתם הלידה. "פתאום הכל עלה לי. הסתכלתי עליה ומיד הבנתי הכל. היא פשוט שמטה את ראשה מבושה והבנתי שהכל נכון", אמרה. על פי הדיווח, היילי מצאה את הדרך לסלוח לחברתה והיא מתכננת לשמור על החברות ביניהן. כמו כן, היא תנהל גם מערכת יחסים פרודה אך בריאה עם קונרד למען ילדיה. "כל הזמן ניסיתי להגיד לעצמי להסתכל על התמונה הגדולה. התינוק החדש לא אשם שכך הוא הגיע לעולם והוא אח למחצה של הילדים שלי".