בצל שובם הביתה של נטלי ומורדי, אני מתנצל בפני קוראי הטור הזה על מה שצפוי להם בשורות הבאות, אבל אין ברירה. לאיש הזה קוראים דודי אמסלם. עסקן פוליטי שעלה לגדולה, אדם שהכה שורשים, שגשג ופרח בתוך המנגנונים המפלגתיים והפוליטיים הנסתרים ביותר, נחשד בפלילים, נעצר ונחקר, הומלץ לכתב אישום ונחלץ בעור שיניו ("מחוסר ראיות"). אדם שהוא בבואה של מפלגת השלטון בתצורתה הנוכחית, מפלגה שהכילה פעם אנשים כדוד לוי, יצחק שמיר ומשה ארנס והפכה היום למוטציה של ש"ס, כולל החרד"לות והשחיתות.

אמסלם הוא בו־זמנית גם הסיבה וגם התוצאה, גם התוצר וגם המחולל של ההסתה המתמשכת והארסית, גור מסיתים לאב הרוחני אבישי בן־חיים, ולך תדע לאיזו אמא. הנה תקציר של דבריו, כפי שנאמרו בארבע שעות "ספייס" בטוויטר, לאוזניהם של מאות אוהדים ומקורבים. הוא מדבר על ממשלת ישראל:

"כנופיה מטורפת, בולשביקית, אנטי־ציונית, השתלטה על המדינה. ממשלת פלסטין, סמרטוטי רצפה. חבורת ילדים שמנסור עבאס הארכי־מחבל מנהל אותם. בקרוב הם יעבירו חוק שלא ייתנו לתושבי עיירות הפיתוח להצביע - יגידו למרוקאים שהאשכנזים מתל אביב יותר חכמים".

"ראש הממשלה נתניהו, אני קורא לו ראש הממשלה, הוא שליחו של הקדוש ברוך הוא, הוא המנהיג היהודי הכי חשוב זה 100־150 שנה. הבוקר, מנהל בית ספר שמאלני הציב פסל של נתניהו - אני לא מבין איך כשהיינו בשלטון לא העפנו אותו. האוניברסיטאות, בתי הספר ובתי המשפט הם נגד מזרחים. כל פקיד שממנים ישר מתהפך על הליכוד. זה לא יקרה יותר. האנשים במדינה מרגישים מושפלים, הם ירוצו לקלפי וננצח. ואז אין יותר ועדות איתור, אין יותר נבחרת דירקטורים. הממשלה תהיה ועדת האיתור - רק אנחנו נמנה, פקיד שלא יעזור לנו, נחתוך לו את המשכורת".

על קואליציית בנט־לפיד הוא אומר: "אם אני אהיה יו"ר הכנסת, אני לא נותן להם להיכנס לשטח הכנסת. שילכו לבית המשפט העליון שלהם. גם את השופטים שם נחליף מיד - ביום שננצח. נגמר הסיפור הזה של בגין 'יש שופטים בירושלים'. אנחנו נדרוס אותם. נביא להם חוקים על הראש שהם לא יתאוששו 20 שנה. כדי לשלוט, נמחק את המילה 'צדק'. היא לא קיימת יותר. אנחנו צריכים לכלוא אותם במכלאות, אחרת הם יהרגו אותנו. השמאלנים הם העשירים ובעלי הנכסים במדינה".

"למה ההפגנות אצלנו יותר קטנות? הקיבוצניקים מזמינים 200 אוטובוסים וממלאים את בלפור. השמאלנים באים עם המרצדס שלהם לנקודת מפגש, ואז עולים יחד על אוטובוס מפואר. ועוד מקבלים משכורת על זה".

כאמור, מדובר בתקציר. דרשו את הנוסח המלא ממחולל ההסתה הקרוב לביתכם. אני לא יודע מה יש בטקסט הזה יותר: הסתה פרועה, קריאה להמרדה, שיסוי איש באחיו או תסריט של אותו "יום דין" מר ונמהר שבו יחזור נתניהו לשלטון, ישים במעצר מינהלי את כל הסמולנים, יפיץ לכל עבר את בתי המשפט, האקדמיה, המשטרה והפרקליטות, יעלים את המילה "צדק" ויחזיר עטרה ליושנה.

הטור המלא של בן כספית ב"מעריב סופהשבוע".