ישראל מעורבת? חברת התעופה מהאן אייר האיראנית אישרה הבוקר (ראשון) בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלה כי נפלה קורבן למתקפת סייבר. בחברה נטען כי זו אינה הפעם הראשונה בה מתקפת סייבר פוגעת בחברה, וכי הנוכחית סוכלה. עוד נמסר בהודעתם כי "מדובר בתרחיש נורמלי, ואנשי הסייבר של החברה פעלו תמיד בצורה חכמה ובזמן, כדי לנטל את ההתקפות הללו. כל הטיסות הצפויות ייצאו לפי לוח הזמנים המתוכנן".

עם זאת, קבוצת ההאקרים, המכונה - "Hooshyarane Vatan" - טוענת כי במהלך הפריצה, הושג מידע רגיש, המקשר את החברה באופן ישיר למשמרות המהפכה האיראנים. לדברי ההאקרים, חלק מהמידע שהושג כולל מסמכים פנימיים, מיילים ודוחות של מערכות החברה, שהכילו מידע הקושר אותה למשמרות המהפכה. עוד טענו ההאקרים כי ב"מהאן אייר" הצליחו להזהות את התקיפה - אך לא הצליחו לעצור אותה. 

כאמור, בדצמבר 2011 הודיע משרד האוצר האמריקאי כי החברה מוגדרת כ"תומכת טרור", שכן היא מספקת "תמיכה כספית, חומרית וטכנולוגית למשמרות המהפכה. החברה, שבסיסה בטהרן, מספקת שירותי תחבורה, העברות כספים ושירותי נסיעות לאנשי משמרות המהפכה". בשנים האחרונות החברה הרחיבה את פעילותה, כאשר החלה לקיים, לצד הטיסות לאירופה גם טיסות בין יעדים באסיה, בהם סין, למספר מדינות באירופה. עם זאת, ב-2016 נאסר עליה לטוס מעל המרחב האווירי של סעודיה. כמו כן, החברה מבצעת משלוחי נשק מאיראן לחיזבאללה דרך סוריה.