פרשייה מזעזעת מסעירה את יבשת אפריקה בימים האחרונים, במסגרתה גבר טוען כי הוצת על ידי הוריו לאחר שנישא לאהובתו ללא רשותם. על פי הדיווחים בערוץ החדשות AfrimaxTV, האירוע התרחש במקום לא מוגדר ברואנדה, והקורבן בהצתה האכזרית הוא מוגביריגירה ז'אן קלוד, שייאלץ לבלות את שארית חייו עם פציעות כואבות. 

ז'אן קלוד ואיבון המאוהבים (צילום: Getty images)
ז'אן קלוד ואיבון המאוהבים (צילום: Getty images)

ז'אן קלוד טוען כי הוריו ניסו לאורך תקופה לחתן אותו עם אישה שמעולם לא פגש, והוא בתגובה סירב. במקום זאת, הגבר הציג למשפחתו את אהובתו, איבון, שכיום היא אם לשלושת ילדיו. מהדיווחים עולה כי הוריו של ז'אן קלוד התנגדו באופן נחרץ להחלטה של בנם להינשא לאחרת, ובמקום זאת הם רקמו מזימה אכזרית ובלתי נתפסת. 

ז'אן קלוד סיפר לתקשורת המקומית כי אחרי שהציג את אהובתו בפניהם הוא שב לביתו בכישלון. הוריו, שרצו לגרום לו להרגיש שהם בעדו, הגיעו לבקר אותו אחרי התקרית וביצעו מעשה מחריד. הגבר טוען כי הוריו הוסיפו למשקה שלו חומר מרדים, כיסו אותו בבנזין ושרפו אותם. אחרי שהאש החלה להשתולל, השכנים של ז'אן קלוד התערבו וחילצו אותו בזמן לפני שהוכרז שמת. 

במשך 22 ימים הגבר הצעיר בילה בתרדמת, וגם כשכבר התעורר ושוחרר  מבית החולים הוריו הופיעו בביתו ותקפו אותו באבנים. לאורך השנים ז'אן קלוד ניתק קשר עם הוריו ואף הגיש עליהם תלונה באשמת ניסיון רצח. איבון וז'אן קלוד התאחדו לבסוף והיא אף טענה בפני התקשורת ואמרה: "אני תמיד אתמוך בבעלי, לא משנה מה יעמוד לנו בדרך".