בתזמון מושלם לחנוכה, הדונאטס של המותגים מילקה ואוריאו מגיעים לארץ. דונאטס אוריאו מגיעים במילוי קרם וניל עשיר ובתוספת שבבי עוגיות, ודונאטס מילקה - בציפוי ובמילוי קרם שוקולד. הדונאטס יימכרו בשתי גרסאות: בתפזורת או באריזה אישית ממותגת. עבור חובבי שני המותגים הללו זוהי בשורה מרגשת. הדונאטס עשויים מבצק רך, ששומר על הטריות שלו גם בגרסה הארוזה.
מחיר: 8־10 שקלים

רשת Cook and Bake מציעה מארז מיוחד לאוהבי הלביבות והלטקעס. המארז כולל מחבת פנקייקס אישיים, מרסס שמן של roso Toolz למילוי חוזר של שמן ומיני־מרית של roso Toolz. זהו מארז נהדר למארחים ולמתארחים, שכולל את כל מה שצריך להכנת לביבות ורלוונטי גם לשאר השנה כי הוא כולל מחבת נהדרת להכנת פנקייקים אישיים. המחבת בעלת בסיס לפיזור חום אופטימלי וציפוי נון־סטיק המונע הידבקות. הבשורה האמיתית כאן היא המחיר המאוד משתלם.
מחיר: 99 שקלים במקום 379 שקלים. 
המבצע בתוקף עד 27 בנובמבר

מכשיר להכנת כיסוני בצק של סולתם (צילום: יח''צ)
מכשיר להכנת כיסוני בצק של סולתם (צילום: יח''צ)

לכבוד חג החנוכה משיקים בסולתם מכשיר להכנת כיסני בצק ממולאים. זהו מכשיר ידני להכנת כיסנים באופן מדויק. המכשיר מתאים להכנת כל סוגי הבצקים הממולאים, כדוגמת בורקס, סמבוסק, גיוזה, קלצונה, אמפנדס ועוד. הוא עשוי נירוסטה, קל לניקוי ומתאים גם לשטיפה במדיח. מכשיר פשוט לתפעול, נוח ומקל את החיים. רק מניחים עליו את הבצק, מוסיפים מילוי וסוגרים.
מחיר: 33־43 שקלים

ריבת עלי ורדים ויליפוד  (צילום: סטודיו 360)
ריבת עלי ורדים ויליפוד (צילום: סטודיו 360)

סדרת הריבות והקונפיטורות החדשה של חברת “ויליפוד” מגיעה בשבעה טעמים: תפוזים, דובדבנים, חבושים, אוכמניות, משמש, תות שדה ועלי ורדים. הריבות מכילות כ־45% פרי. אם אתם מחפשים לרענן את הממרחים שיש לכם בבית, זאת בהחלט סדרה לא רעה. אף שהן מכילות פחות מ־50% פרי, הטעמים של הפירות בקונפיטורות מורגשים ומתוקים בצורה מאוזנת. המרקם שלהן לא נוזלי מדי, ולכן הן יהיו נהדרות למילוי סופגניות.
מחיר: 9.90 שקלים

פרי סדרת חטיפי תמרים טבעונים  (צילום: אסף לוי)
פרי סדרת חטיפי תמרים טבעונים (צילום: אסף לוי)

המותג FREE מציע סדרה טבעונית של חטיפי אנרגיה המבוססת על תמרי מג'הול, רכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר. סדרת התמרים כוללת שישה טעמים: תמרים, קשיו ונגיעות לוז; תמרים, בוטנים ואגוזי לוז; תמרים, חמוציות ותפוחי עץ; תמרים וקוקוס; תמרים, אגוזים ושברי קקאו; ותמרים ואגוזי לוז. דגמנו שני סוגי חטיפי תמרים - עם חמוציות ותפוחי עץ ועם אגוזים ושברי קקאו - שסיפקו בוסט חיובי של אנרגיה מתוקה, בריאה, טעימה ומשביעה, וכל זאת ב־99 קלוריות בלבד לחטיף.
מחיר: 14.90־19.90 שקלים

טופו קראנצ'ים - צ'ילי פיקנטי (צילום: סטודיו אסם)
טופו קראנצ'ים - צ'ילי פיקנטי (צילום: סטודיו אסם)

סדרת ה"טופו קראנצ'ים" החדשה של טבעול כוללת שני מוצרים: טופו קראנץ' טבעי וטופו קראנץ' בטעם צ'ילי פיקנטי. החטיפים יכולים לשמש אלטרנטיבה למנה בשרית בארוחה או כנשנוש. אלו למעשה ריבועי טופו קראנצ’יים בציפוי פריך, מעין נאגטס זעירים, טעימים וממכרים, עתירי חלבון בריא מהצומח. אפשר גם להוסיף לסלט או למוקפץ.
מחיר: 29.90 שקלים

שטוחלה ניגובים (צילום: יח''צ)
שטוחלה ניגובים (צילום: יח''צ)

המותג “מאיר בייגל” משיק את סדרת “שטוח’לה ניגובים” - בייגלה שטוח המגיע בשני סגנונות: בייגלה מתובל במלח ובייגלה מתובל בשומשום. הבייגלה, בשתי הגרסאות שלו, הוא דקיק וקראנצ’י, ואי אפשר להפסיק לאכול ממנו. הוא מצוין לנשנוש בשילוב מטבל טחינה או גוואקמולי כשרובצים מול הטלוויזיה, והוא יכול גם לשדרג פלטת גבינות כשמארחים. 
מחיר: 10.90 שקלים

יין בקרטון בודגאס בורסאו (צילום: יח''צ)
יין בקרטון בודגאס בורסאו (צילום: יח''צ)

חברת שקד החלה לייבא ארצה את "ויניה בורחיה אדום" של יקב בודגאס בורסאו מספרד, בגרסת Bag in a box. זהו מארז קרטון המכיל שקית עם שלושה ליטרים של יין מזן גרנאש – יין צעיר, קליל עם ארומה וטעמים פירותיים. השקית שומרת על טריות היין למשך זמן ארוך יחסית גם אחרי הפתיחה. הקרטון נוח מאוד לפיקניק ולאירוח, והוא גם נוח לאחסון. קונספט נהדר, ואנו מקווים לראות עוד ממנו על המדפים.
מחיר: 109 שקלים