אדם שהוכרז שכמת, לאחר תאונת דרכים "קטלנית", הוכנס אל מקפיא חדר המתים של בית החולים. רק אחרי מספר שעות הרופאים גילו שהחשמלאי, סריקש קומאר בן ה-40, שכב מחוסר הכרה בתוך התא הצפוף כשהוא חי לגמרי. בימים אלו המשפחה תובעת את בית החולים על רשלנות רפואית, שהייתה עלולה לעלות לקומאר בחייו. 

החשמלאי הגיע אל בית החולים אחרי שעבר תאונה בה הוא נפגע כהולך רגל על ידי אופנוע שנסע בעיר מוראדאבאד, שנמצאת מזרחית לניו דלהי שבהודו. אחרי שפונה לטיפול נמרץ הרופאים החליטו לקבוע את מותו בן ה-40 והעבירו אותו למקפיא בחדר המתים. קומאר בילה כמעט שבע שעות בהקפאה, אלא שאז בני המשפחה הגיעו לחתום על המסמכים של נתיחת הגופה וחשפו את האמת. 

לפני כשנה התרחש אירוע דומה בקניה, כאשר הגבר התעורר על שולחן הניתוחים >>> 

בזמן שבני המשפחה התעסקו ברישומים הבירוקרטיים, גיסתו של קומאר, מאדהו באלה, הבחינה שהוא עדיין זז. "הוא בכלל לא מת, הוא רוצה להגיד משהו", צעקה לפתע באלה, והפנתה את תשומת הלב של כל הנוכחים. בשלב זה הרופאים מיד חילצו את הגבר מתא ההקפאה והעבירו אותו לטיפול במרכז הבריאות הסמוך, משם נמסר כי מצבו הבריאותי משתפר.

"אנחנו נגיש תלונה נגד הרופאים על רשלנות, שכן הם כמעט הרכו את סריקש על ידי הכנסתו למקפיא", אמרה גיסתו של הקורבן. בנוסף לה, ראג'נדרה קומאר, המפקחת הרפואית של בית החולים, ציינה כי "ההחלמה של קומאר הייתה לא פחות מנס רפואי". גם מפקח הבריאות האזורי, ד"ר שיב סינג, התייחס לנושא והסביר: "מדובר במקרה נדיר מאוד ואנחנו לא יכולים לקרוא לזה רשלנות רפואית. בראש סדר העדיפויות שלנו נמצא כרגע להציל את חייו".