שנטל דויל בת ה-35 הייתה בטיול עם בעלה מארק בחופי המים הצלולים של פורט מקווארי בניו סאות' ווילס. בני הזוג, גולשים חובבים, שהו במים כל אחד על הגלשן שלו ונהנו מ"יום שמשי ויפה", כשלפתע הגיח מתחת לאישה כריש ענק שאיים על חייה. במזל, בעלה הצליח להשתלט על העניינים והציל אותה משיניה האימתניות של החיה. צפו בראיון עם הזוג בתוכנית הבוקר This Morning: 

על פי הדיווח באתר החדשות Daily Mirror, האירוע התרחש בסביבות השעה 09:30 בבוקר, כשהכריש שחה לכיוונם. "פתאום הרגשתי משהו פוגע ברגל שלי והבנתי שיש כריש מתחת לגלשן", שיחזרה שנטל את רגעי הפאניקה. לדבריה, כריש ענקי נצמד אל השוק שלה וסירב להרפות, לפני שגרר אותה יחד איתו אל מתחת לפני המים.

מארק, שהיה במרחק של כעשרה מטרים, הבחין בסנפיר ובראשו של הכריש ליד אשתו ומיהר לנסות לחלץ אותה. "פשוט זנחתי את הגלשן, שחיתי לכיוון והתחלתי לתת אגרופים חזקים לכריש. רציתי לפגוע בו כמה שיותר חזק ומהר כדי שהוא ירפה ממנה", הסביר הבעל. לבסוף, מארק הצליח לחבוט באפו של הכריש, שידוע כרגיש יותר משאר גופו, ומאמציו השתלמו – הכריש הרפה ושחה הרחק משם. 

בתום האירוע הדרמטי שנטל ובעלה שחו בחזרה אל החוף, שם קבוצה של תושבים מקומיים התגייסה לעזור, השתמשה בגלשן כאלונקה ובחבל כחוסם עורקים. התושבים גם הזמינו אמבולנס, שהגיע תוך שמונה דקות ופינה את בת ה-35 אל בית החולים כשהיא עם פציעה חמורה ברגלה, שנפגעה בשריר, עצם, רצועות, גידים ועצבים. "רוב חלקי הרגל שלי נפצעו מלבד העורקים שלי, ואם הם היו נפגעים לא הייתי כאן היום", הסבירה שנטל.