במהלך הדיון על הצעת חוק הגבלת כהונת ראש הממשלה, שנערך הערב (שני), פרץ עימות חריף בין חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' וסגן יו"ר הכנסת, ח"כ מנסור עבאס, שניהל את ישיבת המליאה, לאחר שלטענת סמוטריץ', עבאס ורע"מ טרם גינו את הפיגוע בירושלים: "תגיד את המילים, אתמול בוצע רצח של יהודי, אזרח ישראלי, ואתה מגנה בתוקף ולא מדבר על אלימות משני צדדים. יש צד אחד רודף שלום וצדק, שרוצה לממש את זכותו לחיות בארץ ישראל, ויש צד רצחני אלים טרוריסטי, שמסרב להשלים עם קיומנו וטבוח והורג ורוצל בנו שוב ושוב ושוב".

"תגיד את המילים בעברית ובערבית אני מגנה את הרצח הנתעב שבוצע אתמול בירושלים. חד ברור. בלי פרשוניות. אתה לא מגנה את הרצח של אלי קיי הי"ד? אנו יהודים לא מטומטמים. אנו מבינים דברים פשוטים", תקף יו"ר הציונות הדתית.

עבאס השיב כי התגובה שהוציאה המפלגה, לאחר הודעת הליכוד, היא "עמדתנו כבר 30 שנה. את הגינוי שלי אני לא אומר בתגובה לך. אם יש משהו שהשפיע עלי בהיסטוריה של העם היהודי זה עלילות הדם והאשמות השווא נגד העם היהודי. את זה אתה עושה היום. אתה לוקח את התפקיד של אויבי העם היהודי ומעליל עלילות דם והאשמות שווא. אין לך את האומץ להקשיב. לא למדת דבר אחד מההסטוריה של העם שלך. עלילות דם והאשמות שווא אלה העבודות הכי קשות שהשפיעו עלי. אתה עושה את זה. כל הכבוד לך".

עוד קודם לכן, ח"כ עבאס התעמת גם עם שר החינוך לשעבר, ח"כ יואב גלנט. "12 שנה הזנחתם את המשטרה, אני חיזקתי אותה ואתם לא", הטיח יו"ר רע"מ בחה"כ מהליכוד והוסיף: "ברוך השם, סוף סוף הפושעים מתחילים לברוח לחו"ל, זה רק בממשלה הנוכחית". גלנט השיב: "אתם לא תקימו אוטונומיה בנגב". עבאס סיכם בציניות: "באמת כדאי שתחזרו לשלטון ותעשו סדר".