לאחר שהחל הבוקר (שלישי) דיון בוועדת הכנסת בהקמת ועדה מיוחדת לנושא חוק הקנבאיס הרפואי, בראשות ח"כ שרן השכל (תקווה חדשה), הדיון הורד מסדר היום בעקבות תלונה של ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) לייעוץ המשפטי על ניגוד עניינים לכאורה של סיעת תקווה חדשה בכל הקשור לנושא הקנבאיס הרפואי.

נזכיר כי בשבוע שעבר הבהירה השכל כי לא תצביע עם הקואליציה בהצבעות שונות אם לא תקבל את ראשות הוועדה. בעקבות הסיכום שהושג, ועדת הכנסת אמורה הייתה לאשר הבוקר את הקמת ועדת הקנאביס, אלא שאז הנושא ירד פתאום מסדר היום, לאור התלונה על ניגוד עניינים. יועמ"ש הכנסת ביקשה לבחון את הנושא. בתקווה חדשה מאמינים שהעניין ייפתר בהקדם וכי הוועדה תקום לכל המאוחר מחר בבוקר, ויכול להיות אף קודם לכן.

האדם שמוזכר במכתב עליו מתריע בפני ניגוד העניינים, לכאורה, היה בזמנו ערב למפלגה וכל הערבות הוחזרה. בתקווה חדשה מבהירים כי היום כלל לא חייבים לו כסף. כמו כן, בעבר הוא היה ערב גם למפלגת כחול לבן. 

קודם לכן, היועמ"ש בדק את ניגוד העניינים ומצא שגדעון  סער לא נמצא בניגוד עניינם בנושא הזה. גורמים המעורים בפרטים מניחים כי "שרן השכל, על אחת כמה וכמה, לא נמצאת בניגוד עניינים בסיפור הזה, היא עסקה בנושא הקנאביס עוד לפני שהצטרפה לתקווה חדשה, כבר שש שנים היא מתעסקת בנושא והיא הקימה את השדולה לקנאביס רפואי בכנסת ה-20".

בלשכת ח"כ וולדיגר מעדכנים כי טרם קיבלו תשובה רשמית מיועמ"ש הכנסת בנושא.