הסערה המשפטית בתיק 4,000: ההד הציבורי סביב משפטו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזציה דהיום ח"כ בנימין נתניהו ממשיך לגאות בזמן שעד המדינה, ואחד מהעדים הבולטים של התביעה בשלושת תיקי האלפים, ניר חפץ, מעיד בבית המשפט המחוזי בירושלים. שאלנו את גולשי "מעריב אונליין" האם הדברים שאמר עד כה מול חבר השופטים מחזק או מחליש את הראיות והאישומים נגד נתניהו.

"מעולם לא התבקשתי ע"י נתניהו להעביר מסר לאלוביץ' בתחום הרגולטורי": העדות המלאה של חפץ במשפט נתניהו >>>

ניר חפץ (צילום: אבשלום ששוני)
ניר חפץ (צילום: אבשלום ששוני)

שאול אלוביץ', בנימין נתניהו (צילום: אבשלום ששוני,פלאש 90)
שאול אלוביץ', בנימין נתניהו (צילום: אבשלום ששוני,פלאש 90)

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם כי חפץ טען בפני השופטים שבני משפחתו של ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו, אשתו, ובנו הבכור יאיר, העבירו בקשות דרכו להנהלת אתר וואלה!, וכן ביקשו מבני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' לוודא שהם מוחקים התכתבויות שעלולות להפליל את ההתערבות המשפחתית בתוכן. עם זאת, השופטים נזפו בתביעה וקבעו כי הכיוון הכללי של הפרקליטות לא הולם את האישומים, שכן פעולותיהם של בני משפחתו של הנאשם לא רלוונטיות להליך המשפטי.

"אלוביץ' העביר רשימה": עדותו המלאה של חפץ מאתמול >>>

שרה נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)
שרה נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)

יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)
יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)

יותר מ-18 אלף גולשים הצביעו בסקר על השאלה האם עדות ניר חפץ - מחלישה או מחזקת את תיק 4,000, והתוצאות חד-משמעיות. קרוב ל-5,000 מקולות המצביעים בסקר, המהווים 28% מכלל המשתתפים בו טענו כי עדותו של חפץ מחזקת את הטענות נגד נתניהו. עם זאת, קרוב ל-12,500 גולשים אחרים, המהווים 72% מהעונים על הסקר טענו כי עדותו של חפץ מחלישה את טענות המדינה נגד הפוליטיקאי.