הוותיקות בינינו עדיין קוראות לו בז' ומקשרות אותו לשעמום אופנתי, אך אין ספק שהשנתיים האחרונות עשו לו רק טוב. הבז', או בז'רגון העדכני צבע חול או אדמה, תופס חלקים נכבדים מהפלטה של צבעי סתיו־חורף 2021. אז אם שאלתן את עצמכן מה נלבש העונה - התשובה היא צבעי אדמה, על כל גווניה. החל מפודרה שזופה, דרך קרם ועד חאקי.

התרגלנו לראות את הצבעים הללו בקולקציית הקיץ, כך שכבר למדנו לקשר בין הצבע לקלאסיות בלתי מתאמצת. והחורף, כחלק ממגמה של אקולוגיות והשראות מהטבע, זה רק טבעי שנמשיך לדבר בצבעים שכל כולם שיר הלל לאמא אדמה. את הקשרים האלה אפשר לראות גם בבחירת הבדים ובשימוש באריגים רכים ובחומרים טבעיים.

כדי למקסם את הטרנד, תוכלו ללכת על טוטאל־לוק אדמתי. משחק של הגוונים ייצור לוק מתוחכם ושיקי. עם משחק של בדים שונים - בכלל יצרתן לוק מנצח.

אם יצא לכן לשוטט בחנויות או שעשיתם "ווינדו שופינג" ברשת, בטח שמתן לב שבתי האופנה והרשתות מלאים בפריטים בגוונים אלו, החל ממכנסיים מחויטים - שבעיניי הם חובה - ועד טופים וסריגים, שמלות, חצאיות, טרנינגים, נעליים, תיקים ושאר אקססוריז.

אם טוטאל־לוק בז' נשמע לכן מוגזם, אתן יכולות לבחור ג'ינס עם סריג בז' מעל, או לכל הפחות לשלב אותו בגזרת התיק או הנעליים. כך תוכלו ליצור לוק קז'ואל עם טוויסט קלאסי. 

צבעי אדמה (צילום: יח''צ,עמית שמש)
צבעי אדמה (צילום: יח''צ,עמית שמש)

צבעי אדמה (צילום: יח''צ,הנס מוריץ)
צבעי אדמה (צילום: יח''צ,הנס מוריץ)

צבעי אדמה (צילום: יח''צ, ניר יפה)
צבעי אדמה (צילום: יח''צ, ניר יפה)

צבעי אדמה (צילום: יח''צ,ערן תורג'מן)
צבעי אדמה (צילום: יח''צ,ערן תורג'מן)

צילומים: יפעת זיילר, הילה שייר, דנה קרן - סטודיו HOLB, ערן תורג'מן, ניר יפה, הנס ומאוריץ, עמית שמש, יח"צ