קרליין משיקה מוצרי איפור חדשים: סדרת שפתונים במרקם גלוס מבריק במיוחד, מועשר במרכיבי טיפוח וגוונים טרנדיים למראה שפתיים מלאות. טינט שפתיים ולחיים בגוון אדום או חום מוזהב. המוצר נמרח בקלות על השפתיים והלחיים ומותיר גוון קורן וטבעי המשתלב עם כל גוני העור. אינסטנט ליפ פלמפר- גלוס שקוף המעניק מראה של שפתיים מלאות ועבות יותר. נוסחת הגלוס מועשרת בחומצה היאלורונית הממלאת את אזור השפתיים בלחות, ובשימוש לאורך זמן מסייעת להשבת הנפח הטבעי מהשכבות הפנימיות כלפי מעלה.
מחיר מומלץ: 49.90-39.90 שקלים. 

מארזי הדונאטס הצבעוניים של מיסטר דונאטס: הדונאטסים מגיעים בטעמים מיוחדים כמו לוטוס, אוריאו, סקיפי, נוטלה, קרם פטיסייר, ריבת חלב ותות, פונץ' בננה ועוד ועוד. כל הדונאטסים טבעוניים (מלבד הנוטלה) ואף כשרים. את המארז ניתן לרכוש בסניפים ובאתר.
מחיר למארז: 36 שקלים. 

"תלמה" משיקה מארז "קורנפלקס של אלופים" בשקיות אישיות. המארז מכיל חמש שקיות של 30 גרם כל אחת, האריזה האישית שומרות על טריות ונוחה לנשיאה,מתאים כנשנוש בטיול, לקחת בתיק למשרד או לגינה, במקום חטיף, או כארוחה קלה בתוספת חלב.
מחיר מומלץ: 14-12 שקלים.

חברת "JEUNESSE GLOBAL" מציעה מגוון מוצרים שיעזרו לכם לעבור את החורף הקרוב ולשמור על עור נעים במיוחד. תחליב התחדשות חיונית לגוף Body renewal: התחליב מזין בעדינות, משקם ומרכך את כל סוגי העור, יעיל מיוחד באזורים הגסים והיבשים ואינו סותם את הנקבוביות. קומפלקס לחות Daily moisturizing: תכשיר לחות המרווה את העור בחיוניות, אינו שומני, נספג במהירות עם המריחה ומתבסס על טכנולוגיה מתקדמת. מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד, היפואלרגני.
מחיר מומלץ: 320-150 שקלים.

Taft מבית שוורצקופף משיק מוצרים חדשים עם טכנולוגיה העמידה בארבעה תנאי מזג אוויר שונים: המוצרים עמידים בפני לחות, קרני שמש UV, רוח וזיהום מזג אוויר. בין המוצרים: מוס לתלתלים, ספריי אולטרה לשמירה על עיצוב השיער, ווקס פאוור ועוד.
טווח מחירים: 29.90-24.90 שקלים.

הצעצוע המושלם: קוף סקוואקי קטן מדבר. לטפו את הקוף והוא ישמיע קול, לחצו לו על האף והוא יחזור אחרי קולכם בקול הליום מצחיק, או אפילו נפחו אותו. המוצר קיים בכמה סוגי חיות מחמד. פלטפוט.
מחיר מומלץ: 86 שקלים. 

ENGTHENING AND VOLUMIZING MASCARA: מסקרה חדשה המעניקה תוספת נפח, מאריכה ומעגלת, בעלת נוסחה עשירה בסיבים הפועלים יחד כדי ליצור נפח אינטנסיבי והרמה משמעותית. CENTER STAGE מבית פרמייר ים המלח.
מחיר מומלץ: 120 שקלים. 

חברת Myshemen משיקים סדרת מוצרי טיפוח המבוססים על שמן זרעי קנאביס. בין מוצרי הסדרה: Booster Oil Ultimate מכיל חמישה שמנים אקסקלוסיביים במוצר אחד! הבוסטר מורכב מחמישה שמנים טבעיים ומופלאים לריכוך, הזנה ופינוק העור. סרום גוף עוצמתי המעניק לעור בוסט של לחות שנשאר על העור לאורך כל היום, קרם גוף המבוסס על שמן זרעי קנאביס ותערובת שמנים ועוד.
טווח מחירים: 229-89 שקלים. 

מיצי קפיצי- משחק הקופסא שיעיף לכם את הצלחת! מסובבים את גלגל המזל, מניחים בזהירות את הירקות על הצלחת, אבל צריך להיזהר כי החתול ממש לא אוהב ירקות- לכן צריך להאכיל אותו לפני שהוא יהפוך את הצלחת ויעיף את כל הירקות באוויר. המשחק מגיע עם אביזרים מתאימים ומתאים לשניים עד ארבעה משתתפים לגילי ארבע ומעלה. פלטופ.
מחיר מומלץ: 100 שקלים.

מסכת יופי- קולגן, בטא קרוטן ואצות: המסכה בעלת פורמולה ייחודית המכילה קולגן, בטא קרוטן ואצות שחברו יחדיו למסכה בשילוב ליפוזומים, שמנים, ויטמינים ומינרלים מים המלח. פרמייר ים המלח.
מחיר מומלץ: 249.90 שקלים.