חשד להצתה: ניידת משטרה עלתה באש היום (רביעי) בקריית ארבע, ובסמוך אליה רוסס על קיר "ד"ש מאהוביה". הניידת שייכת לראש יחידת הפרשים של מחוז ירושלים, המתגורר במקום.

חוקרי מחוז ש"י ויחידת מז"פ של המשטרה הגיעו למקום, פתחו בחקירה. חוקר דליקות שהגיע לזירה אסף גם הוא ממצאים מהרכב כדי לגלות כיצד הוצת הרכב. במקביל, בוצע איסוף של מצלמות אבטחה באזור במטרה להתחקות אחר חשודים. 

גורמים במשטרה ציינו כי מדובר בחציית קו אדום. "להרשות לעצמם להשחית רכוש משטרתי ולגרום נזק כבד לרכב, ובמקביל להשאיר, לכאורה, כתובת בצורה כזו זה סוג של איום".

ראש מועצת קרית ארבע חברון סא"ל במיל' אליהו ליבמן הגיב לאירוע, ואמר: "הצתת רכב המשטרה הלילה  היא מעשה חמור מאוד, יש לנו משטרה אחת ומדינה אחת ואנרכיה לא תוביל אותנו לשום מקום. אני מקווה שיתפסו את המציתים וימצו איתם את הדין אבל גם רוצה לקוות שלא מדובר בתושבי המועצה. לא זו דרכנו, דרשתי מגורמי הבטחון לאתר ולהביא לדין בהקדם את המציתים. מכאן אני רוצה לחזק את קצין המשטרה תושב הקריה  שרכבו הוא זה שהוצת. אנו מעריכים אותו מאוד בקריה, והוא עושה רבות למען תושביה".

כאמור, לקראת שנה לציון מותו של אהוביה, החלו בשבועות האחרונים החלו מוחים רבים להפגין בכיכר ציון ובגשר המיתרים בירושלים, ואף יידו אבנים לעבר השוטרים ופגעו בניידות. כתוצאה מכך, הגישה לבירה נחסמה מספרים פעמים ועשרות צעירים נעצרו.