מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום בקריות, כתב אישום כנגד צבי בינשטיין, תושב קריית ביאליק, בגין עבירה של הסתה לאלימות. זאת לאחר שפרסם ברשת הטוויטר תכנים שעודדו אלימות כלפי יו"ר האופוזיציה וחבר הכנסת בנימין נתניהו, בתקופה בה כיהן כראש הממשלה.

מכתב האישום עולה כי בתקופה בה התקיימו הפגנות תכופות נגד נתניהו ברחוב בלפור בירושלים, פרסם הנאשם ברשת הטוויטר פרסומים התומכים ומעודדים מעשי אלימות כלפי בנימין נתניהו ומשפחתו. הנאשם פרסם את ההודעות תחת השם zvi binstein או zvibin1@, שם העלה גם תכנים שנחפשו בפני ציבור רכב, ומשך אחריו תגובות אוהדות באמצעות לייק, באופן מילולי באמצעות תגובה, או באמצעות ציוץ מחדש של דבריו.

עוד עולה מכתב האישום כי צבי שלט באופן בלעדי בכל תכניו. בין היתר כתב הנאשם: "היום 14 ביולי, בתאריך זה בשנת 1789, פרצו אזרחי צרפת לבסטילה מעוז שלטון הדיכוי בפריז ושרפו אותה. היום 14.7 2020, אזרחי ישראל מסתערים על קן הקוקיה ברחוב בלפור, מעונו של נאשם בפלילים, סנדק כנופית הפשע עם אשתו הגנבת ובנו סרסור זונות ושורפים אותה". בציוץ אחר כתב: "סוף הנאשם לתליה כפי שאזרחי רומניה עשו למנהיג המושחת צאושסקו".

בציוץ נוסף נכתב הנאשם: "אזרחי ישראל בדרכם לקן הקוקיה ברחוב בלפור יעשו לנאשם ולכנופית בלפור השוכנת שם, את אשר הנאשם המושחת עשה ליצחק רבין ב-4.11.1995, ואת אשר אזרחי רומניה, עשו, בעקבות אירועי המהפכה הרומנית (1989) הודחו ונתלו במרכז העיר, שליטי רומניה הקומוניסטית, ניקולאה צ'אושסקו ורעיתו אלנה צ'אושסקו".

בתוך כך, דבריו של צבי קראו למעשי אלימות ועודדו ביצוע מעשים מסוג זה כלפי ראש הממשלה לשעבר, ובגין כך הואשם בעבירה של הסתה לאלימות באמצעות חשבון הטוויטר.