חברת ביקונקט השיקה היום (רביעי) בישראל את סדרת שואבי האבק החדשים של המותג האמריקאי NEATO. סדרת השואבים החדשה כוללת שלושה דגמים - D8, D9 ו-D10 - כאשר מחירם החל מ-1,990 שקלים. כאמור, הרובוטים החכמים אשר מושקים בישראל במקביל להשקה העולמית, כוללים טכנולוגיית LaserSmart ומשתמשים באותה סוג של טכנולוגיית LiDAR שנמצאת במכוניות אוטונומיות רבות כדי לתמוך בניווט SLAM (Simultaneous Location And Mapping).

בניגוד לשואבי אבק רובוטים אחרים מבוססי מצלמה, הטכנולוגיה של ניטו מאפשרת סריקת הסביבה באמצעות לייזרים, וניקוי בתנאי אור חלש עד חושך, כולל בלילה ומתחת לרהיטים, כל זאת מבלי לפגוע בפרטיות ובביטחון המשתמשים. כמו כן, Neato מציעה גם הצפנה ברמה עולמית לאחסון קואורדינטות המיפוי הן על גבי המוצרים והן בענן, ואינה משתפת או מוכרת נתוני משתמשים.

השואב NEATO מדגם D10 (צילום: יח''צ)
השואב NEATO מדגם D10 (צילום: יח''צ)

השואב הרובוטי מעוצב בצורת האות D, דבר המאפשר שימוש במברשות שמגיעות לפינות ששואבים עגולים לא מגיעים אליהן, אפשרות תכנות אזורי GO-NO למניעת מכשולים ותכנות אזורים לניקיון בתדירות גבוהה יותר, מצב MAX לניקוי עמוק גם כזה שלא ניתן לראות ולבתים עם חיות מחמד ולניקוי עמוק ויסודי על גבי משטחים סיביים. כמו כן, הוא כולל מסנני True HEPA ללכידת 99.7% מהחלקיקים האלרגניים עד 0.3 מיקרון, ומספק חמש שעות עבודה לטעינה בודדת, כיסוי של 250 מ"ר, אפשרות לשמירת תוכנית הפעלה לכל קומה בבית, עד שלוש קומות, עם אזורי שאיבה מוגדרים ועוד.

כאמור, שואבי NEATO עם יניקה עוצמתית, ממפים את חדרי הבית והחלל באמצעות הלייזר ולא מסתובבים ביניהם. הם אומדים את מיקומם במרחב, ומנקים את הבית בצורה שיטתית. במידה והם נזקקים לטעינה במהלך הפעולה, הם חוזרים לנקות העגינה באופן עצמאי, ומיד לאחר מכן חוזרים ממשיכים לנקות עד לסיום העבודה.

השואב NEATO מדגם D9 (צילום: יח''צ)
השואב NEATO מדגם D9 (צילום: יח''צ)

השואבים מאפשרים ארבעה מצבי ניקוי, הכוללים תזמון מראש, ניקוי בית מלא, ניקוי רב אזורי, וניקוי extra-care, אפשרות למצב חסכון באנרגיה. ECO, מצב טורבו לניקיון יסודי ומעמיק, אוטומטי המתאים את סוג הניקיון לפי סוג המשטח שעליו נמצא השואב הרובוטי ו-MAX לחיות מחמד בנוסף, התאמה לפקודות קוליות של  Alexa, ו- Google Assistant.

כמו כן, אפליקציית MyNeato וחיבור לשואב באמצעות Bluetooth, מאפשרים הגדרה של אזורי הניקוי הרצויים, לצד אלו שהרובוט לא יגיע אליהם. האפליקציה מאפשרת גם צפייה במפת הניקיון (עד שלוש מפות שונות), צפייה בהיסטוריית הניקיון והגדרת אזורים ללא כניסה. בנוסף, NEATO שולחת עדכוני תוכנה בצורה אוטומטית, כך שתמיד לשואב יהיו את הפיצ'רים העדכניים ביותר ברגע שהם זמינים.

השואבים של NEATO מצוידים במיכל איסוף בנפח 0.7 ליטר, במברשת רחבה באורך 28 ס"מ, בשני פילטרים נוספים, מברשת צידית נוספת וכלי נקיון למברשות.

בביקונקט הודיעו כי רוכשי השואב ייהנו משנת אחריות, עם שירות איסוף מבית הלקוח תוך 48 שעות במקרה של תקלה, והחזרה עד ארבעה ימים נוספים - סך הכל שישה ימים, לצד שירות תמיכה טלפונית בעברית.

NEATO עצמה מציעה תמיכת לקוחות חינם באמצעות הטלפון, צ'ט, מייל או ברשתות החברתיות 24/7.

מחירים:  

השואב מדגם D8 יעלה 1,990 ש"ח
השואב מדגם D9 יעלה 2,390 ש"ח
השואב מדגם D10 יעלה 2,790 ש"ח