אחרי ההצלחה האדירה של סדרת הנטפליקס "משחק הדיונון", החלו לעלות ברשתות ובערוצי התקשורת אין ספור אזכורים לתוכנית. מבתי קפה עם קונספט התוכנית, מסיבות האלווין בתחפושות הדמויות ועד איסורים וטרגדיות שהתרחשו בהשראתה. הבוקר (רביעי) דווח על מקרה חריג במיוחד, במסגרתו נגזר עונש מוות על נער קוריאני צעיר בגין הברחת עותקים של הסדרה המדוברת. 

נאמר כי הנאשם, תלמיד בבית ספר תיכון, חזר מסין כשלרשותו גרסה דיגיטלית של הסדרה הדרום קוראנית, שנשמרה בתוך כונן USB נסתר. אחרי שהנער מכר מספר עותקים, כולל עמיתיו לספסל הלימודים, הוא נתפס על ידי שירותי המעקב של המדינה ועוכב לחקירה. כעת, דווח כי אותו הקטין יוצא להורג על ידי כיתת יורים – אחת השיטות בהן נהרגו הדמויות בסדרה. 

"הכל החל בשבוע שעבר כאשר תלמיד תיכון קנה בחשאי כונן המכיל את הדרמה הדרום קוריאנית וצפה בו עם אחד מחבריו הטובים לכיתה", אמר מקור אכיפת החוק לתקשורת המקומית. לדבריו, השניים שוחחו על הסדרה עם חברים והפיצו אותה בקרבם. כאשר התלמידים נתפסו על ידי שירותי המעקב הממשלתיים הם נעצרו. זו הפעם הראשונה בה הרשויות מיישמות את החוק החדש במדינה שדוגל ב"חיסול המחשבה והתרבות הריאקציונרית". 

ערוץ הרדיו Free Asia דיווח כי על אחד התלמידים שרכש עותק של כונן ה-USB נגזר מאסר עולם, בעוד שישה אחרים שצפו איתו בתוכנית נידונו לחמש שנות עבודות שירות. עוד נטען כי גם חלק מהמורים בבית הספר פוטרו או עלולים לעמוד בפני גירוש לעבודה במכרות מרוחקים כעונש. כמו כן, בצפון קוריאה חל איסור על הכנסת חומרים מהמערב ומדרום קוריאה, והאכיפה לכך קפדנית ומבוקרת.