בית משפט השלום בראשון לציון שחרר הבוקר (חמישי) במפתיע שניים מהחשודים בפרשת "המשחק הגדול". בתום דיון שהתקיים בבית המשפט נענתה המשטרה לבקשתו של עו"ד עדי כרמלי, והביעה את הסכמתה לשחרר את השניים, בני משפחה של החשוד המרכזי משה חוגג, לאחר שבוע ימים של מעצר.

בחקירתם הכחישו השניים את החשדות המיוחסים להם. פרקליטם טען כי אין להם קשר לפרשה, וכאמור הבוקר חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה הודיעו לבית המשפט כי הם מסכימים לשחרר את החשודים ולא לבקש את הארכת מעצרם.

נזכיר כי במסגרת הפרשה מייחסים החוקרים ורשות המיסים לאיש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים עבירות חמורות הכוללות הונאה, רישום כוזב, הלבנת הון וכן עבירות מין ושידול לצריכת סמים.

פרקליטיו של משה חוגג: משה מזור, עמית חדד, עדי כרמלי (צילום: ניר קידר,באדיבות עו''ד עדי כרמלי,גולדפרב זליגמן ושות׳)
פרקליטיו של משה חוגג: משה מזור, עמית חדד, עדי כרמלי (צילום: ניר קידר,באדיבות עו''ד עדי כרמלי,גולדפרב זליגמן ושות׳)

אמש פרסמנו כי בידי החוקרים שעות ארוכות של סרטונים המתעדים את "חגיגות המין והסמים", לכאורה, שבהן נהג חוגג לארח בדירת מסתור באחד המגדלים בתל אביב דוגמניות רבות ומקורבים. במשטרה חושדים כי חוגג שתל מצלמה נסתרת בדירה ותיעד את האקטים המיניים ואת החגיגות באותה דירה ללא ידיעתן.

החוקרים נסמכים על עדויות שגבו מחלק מהדוגמניות, אשר ציינו כי לא ידעו על קיומה של מצלמה בדירה עת ששהו במקום. בחקירתו אישר חוגג כי קיים יחסים עם אותן דוגמניות, אולם לא הוא זה ששתל את המצלמה הנסתרת, אלא עד המדינה ששיתף פעולה עם המשטרה. לטענתו, אחרי שניסה לסחוט אותו, העביר לה כבר בשנת 2020 את אותם סרטונים, זאת מבלי שידע על קיומה של המצלמה. נזכיר כי באותם סרטונים נראה לכאורה תשלום לדוגמניות מצד חוגג ומעשים נוספים, אותם קושרת המשטרה לעבירות פליליות. את חוגג מייצגים עורכי הדין משה מזור, עמית חדד ועדי כרמלי. את החשודים ששוחררו הבוקר מייצג עו"ד עדי כרמלי.