אימה בבית חולים בדרום-מערב רוסיה, שם אישה בעשור השביעי לחייה פונתה למיון אחרי עימות מזוויע עם בעלה. האישה, בת 60, הגיעה לבית החולים בעיירה אפשרונסק, הסמוכה לגדות הים השחור, כשסכין נעוצה עמוק באף שלה. צפו בכתבה של אתר החדשות New York Post: 

גורמים המעורים בפרטי התקרית סיפרו שהאישה פונתה באמבולנס למיון ביום שישי האחרון, שם היא תיארה כי מוקדם יותר באותו ערב יצאה עם בעלה בן ה-64 לשתות אלכוהול בעיר. בשלב מסוים, התפתח ריב בין השניים שהפך בסופו של דבר לעימות פיזי, ובמהלכו הבעל דקר אותה בראשה עם הלהב, שאורכו נמדד ב-25 ס"מ.

רשויות האכיפה המקומיות התייחסו לתקרית בהודעה לתקשורת וציינו שהבעל נעצר בחשד לניסיון רצח. עוד נמסר כי האישה הצליחה להינצל ממוות אחרי שברחה ממוקד העימות וקראה לעזרה ברחובות העיירה. היא פונתה מאוחר יותר לבית החולים, כשהסכין עדיין נעוצה באפה.

האישה שרדה באורח נס את התקרית והועברה לניתוח כירורגי בשביל להסיר את הלהב. מדוברות בית החולים נמסר כי סדרת צילומי רנטגן חשפה שהסכין הגיעה ממש עד המוח של קורבן התקיפה. למרות זאת, בדיקות נוספות קבעו שלא נגרם לאישה נזק מוחי.

הפרוצדורה לחילוץ הסכין ארכה כשעה והאישה מתאוששת כעת מהתקרית. על פי ההערכות, היא תיאלץ לעבור בעתיד לפחות ניתוח פלסטי אחד בשביל לתקן את הנזק שנגרם לפניה, אך מעבר לזה היא צפויה להחלים באופן מלא תוך זמן קצר.