חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) שוחחה היום (חמישי) עם גדעון אוקו ב-103FM והתייחסה לעדותו של עד המדינהניר חפץ במשפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. "אני סומכת על נתניהו ואני יודעת עד כמה הגבינה הזו מחוררת. כמה חורים, דיס אינפורמציה ופייק ניוז יש סביב המשפט שלו ואני בטוחה בחפותו ובעזרת השם זה יקרה".

בהמשך התייחסה לאמירתו של חפץ לפיה נתניהו אישר לה טקסט לפוסט, ואמרה: "אני לא מכירה את זה שנתניהו אישר טקסטים או פוסטים שלי. הלוואי, הוא יודע להתבטא מצוין ולכתוב מצוין. לעיתים התייעצתי עם ניר חפץ, הדובר שלו, וביקשתי ממנו הבהרות ודיוקים, אני עושה את זה גם היום. לא חושבת שלנתניהו יש זמן לעבור על טקסטים של שרים וחברי כנסת".

ניר חפץ ובנימין נתניהו בדיון בתיק 4000. צילום: רויטרס

כשנשאלה האם מדובר בהתנהלות תקינה של ראש ממשלה, השיבה רגב: "לא ראיתי שנתניהו קיבל סיקור נלהב במהלך כל תקופתו כראש ממשלה בוואלה!. מעבר לזה, אנחנו יודעים שדברים שמתחילים בקול תרועה בתקשורת מסתיימים בקול תרועה חלשה בבית המשפט".

"כפי שאמרתי, אנחנו רואים הרבה דברים עליהם ניר מדבר כמו רעיית ראש הממשלה, אבל הוא לא מדבר על ראש הממשלה. הוא צריך להתייחס אליו. יש הרבה סתירות והדלפות. אני מציעה לכולם לחכות בסבלנות – יש כאן נסיבות כאלה ואחרות ויש דברים שיצאו מהקשרם. נעשה לראש הממשלה משפט שדה וזה אחד המחדלים הגדולים של מדינת ישראל", הוסיפה. 

"ראש הממשלה לשעבר את מתכוונת", תיקן אוקו. רגב הגיבה: "הוא היה ראש הממשלה ואני מקווה שהוא יהיה ראש הממשלה גם בעתיד". כשנשאלה האם היא מתחרטת על כך שלא כיבדו את ההסכם עם כחול לבן ענתה: "היינו יכולים להתנהל אחרת, אבל גם הם. אני בשונה מבנט ואיילת המתייסרת שמכרו את הערכים והאידיאולוגיה בשביל כיסא אז אותי זה לא קונה. יש דברים שיכולנו לעשות אחרת".

בהמשך דבריה, התייחסה למתווה הכותל: "יש פה 70 אחוז מאמינים, ולא ניתן להפוך את הכותל למקום שהוא לא קדוש. למה כשאני מגיעה לאבו דאבי או נוסעת לבקר בכל מקום קדוש בעולם אני מתאימה את עצמי למנהג המקום? אל תשכחו שהאב הרוחני של הרפורמים מתייחס לכותל כקיר. הנה, למה הם לא מבקשים תפילה מעורבת במסגד אל אקצה?".

"שהממשלה המתייוונת תפסיק להסתכל שמאלה כל הזמן. שתסתכל על הערכים ועל מה שקרוב לליבנו. התפילות לירושלים שמרו עלינו במשך אלפי שנים וכך נמשיך לשמור על קדושתו", המשיכה. 

על דברי חברה למפלגה, דודי אמסלם, שעוררו סערה הסבירה רגב: "אני חושבת שהוא מדבר מדם ליבו אמון הציבור הולך ויורד כלפי בית המשפט. אני רואה שאתם לא בודקים בארכיון ולא רואים מה אמרו מיקי לוי ולפיד וליברמן. אתם שוכחים את זה בתקשורת ואתם מחסנים את הממשלה הרעה והמנותקת הזו".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm