באתר האינטרנט Chatter יוצרי התוכן חושפים בפני הצרכנים ברשת את האיברים המוצנעים ומנסים לגרום לצופים לשלם כסף עבור התכנים. דוגמנית רשת אחת, לורן האנטר דמן בת ה-27, תיעדה את עצמה משחקת עם אקדח טעון באיבר מינה, כשלפתע לגמרי בשוגג היא לחצה על ההדק ופצעה את עצמה בנרתיק. 

על פי הדיווחים הצעירה, שככל הנראה הייתה לבדה בחדר, שיחקה עם נשק של אחד מהשכנים בבניין שלה, בעל כדורי 9 מ"מ. השכן, שטען גם שהוא הבעלים של האקדח, שמע את קול הירי מהדירה הסמוכה ומיהר לבדוק מה התרחש. "כשנכנסתי ראיתי אותה עומדת מבוהלת עם כמות קטנה של דם על רגלה. היא התנצלה והחלה להסביר שירתה בעצמה בטעות", סיפר השכן לרשויות.

כשהמשטרה המקומית הגיעה למקום האירוע, בביתה מגוריה של דמן בג'ורג'יה שבארה"ב, סגן השריף מצא את האישה כשהיא אוחזת באקדח הלא טעון, אחרי שאחד הכדורים נפלט אל תוך הנרתיק שלה בטעות. לדברי השכנים, האישה היא בעלת מנויים רבים בפלטפורמת האינטרנט המינית ושהיא מייצרת תוכן חושפני בתשלום עבור קהל עוקביה. 

 המשטרה המקומית חוקרת את הפרשה הביזארית, ונכון לזמן כתיבת שורות אלו עדיין לא ברור אם היא הקליטה את עצמה בשידור חי או שמא צילמה את הסרטון להעלאה מאוחרת. סגן השריף טען כי מהחקירה עלה שהגרסה של דמן השתנתה מפעם לפעם. "בשלב מסוים היא אפילו טענה שהאקדח התפוצץ במהלך יחסי מין בהסכמה עם השכן", הסביר. כמו כן, הרשויות סיווגו את האירוע כ"התנהגות פזיזה וירי בשוגג" ולכן לא סביר שיוגש נגדה כתב אישום פלילי כלשהו.