שר התחבורה לשעבר, ישראל כ"ץ, עקץ היום (חמישי) בפוסט בפייסבוק את שרת התחבורה הנוכחית, מרב מיכאלי, כשציין את הישגיו במשרד התחבורה לעומת חוסר ההישגים, לדבריו, של מיכאלי.

"מירב מיכאלי, כשאת בודקת מזגנים ברכבות תזכרי שאני זה שהקמתי את הרכבות בגליל, בנגב, בעמק, בירושלים ובכל רחבי מדינת ישראל, לצד הכבישים הבטוחים והמהירים. כשאת טסה לחו״ל תמיד תזכרי מי הביא את הטיסות הזולות והשמים הפתוחים. כשאת מסיירת בנמלים החדשים תמיד תזכרי מי יזם והקים אותם מול התנגדות שלך ושל חברייך תומכי המונופולים. כשאת תופסת טרמפ על נסיעת מבחן של הרכבת הקלה בגוש דן תזכרי מי הוביל את הפרוייקט והוציא לדרך את העבודות אחרי 60 שנה של הבטחות סרק", כתב כ"ץ.

"כשאת מדברת על כך שבניגוד לעבר את מקדמת השקעה בתחבורה ציבורית במקום בכבישים, תבדקי היטב ותראי שכל הדברים שהבטיח לך האוצר תמורת מס הגודש ויקור תעריפי התחבורה הציבורית, כבר תוקצבו בתקופתי ונמצאים בביצוע כמענה המרכזי לתופעת הגודש במטרופולינים הגדולים. כשאת מדברת על הקפאת תקציבי ההשקעה בכבישים בפריפריה תמיד תזכרי שגם מחוץ לת״א גרים אנשים שמגיע להם להיות מחוברים ולנסוע בכבישים בטוחים. בקיצור כשאת מדברת - תמיד תזכרי מי עשה", הוסיף.