החורף כך נראה מסרב להבין שעכשיו זה התור שלו לספק לנו קצת גוון אפור בשמיים, איזה שקע ברומטרי וכמה טיפות גשם שירטיבו את הרחובות. לבתי האופנה, מעצבי העל והרשתות הבינלאומיות והמקומיות זה כמובן לא מפריע להציג את קולקציות סתיו חורף בחנויות כבר מאוקטובר – כשאנחנו נוטפים מזיעה ומסתובבים בחוץ עם גופיות. בימים האחרונים נראה שהחורף התחיל לתת עבודה וזה בדיוק הזמן לבדוק מה תפגשו בביקור הקרוב בחנויות.

טומי הילפיגר X טימברלנד. להשיג בחנויות הדגל של טומי הילפיגר ובאתר- 54 FACTORY (צילום: יח''צ)
טומי הילפיגר X טימברלנד. להשיג בחנויות הדגל של טומי הילפיגר ובאתר- 54 FACTORY (צילום: יח''צ)

בית האופנה טומי הילפיגר הציג את קולקציית סתיו חורף והיא כוללת שלל פריטים טרנדים ושיתופי פעולה מסקרנים. לצד פריטים אייקונים שזוכים לפרשנות מחודשת בגווני כחול, אדום ולבן המוזהים איתו, נגלה גם צבעוניות עירה ופריטים מבד דנים להשלמת הלוק. הילפיגר לא מוותר לך על אג'נדות חברתיות וכך הופכות הקיימות והשמירה הסביבה לכוכבות הקמפיין אותו מובילים משפיענים אקטיביסטים. חיבור מפתיע נוצר בין טומי הילפיגר וטימברלנד - שני מותגים מארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. במסגרת שיתוף הפעולה תקבל פריטים שעושים הרבה כבוד למותגים האהובים בעיצובים עדכניים.

פולו ראלף לורן. להשיג בחנויות הדגל (צילום: יח''צ)
פולו ראלף לורן. להשיג בחנויות הדגל (צילום: יח''צ)

המעצב האמריקאי ראלף לורן מציע בקולקציית פולו ראלף לורן שלל פריטי קז'ואל שיסדרו אותך לעבודה, לפגישות עסקים וסתם למפגשים כיפים עם חברים. בתפריט: חולצות פולו ומכופתרות בגוונים ניטרליים, סריגים בצבעים עזים, מכנסי צ'ינו קלאסיים, מכנסי טיולים, דגמ"חים ומעילים. את הפרש והסוס המפורסמים לא שוכחים ותקבל אותם במגוון גדלים. בית האופנה ברברי ממשיך להציב בקדמת הבמה את אופנת הרחוב. שלל פריטים עם הדפס המשבצות המפורסם יחכה בקולקציה שמאופיינת במראה נכון ונוטף שיק. 

קסטרו (צילום: שרבן לופו)
קסטרו (צילום: שרבן לופו)

גם חברות האופנה הישראליות לא מזניחות אותך. ברשת קסטרו לא מפספסים ונותנים הרבה כבוד ללהיטים התורנים של החורף: בד הדנים שמשתלט על לא מעט פריטים, חולצות משובצות, סריגים בגוונים חורפיים, ז'קטים ומעילים שיחממו אותך בסטייל. 

גולף  (צילום: דודי חסון)
גולף (צילום: דודי חסון)

בקולקציית הגברים ברשת גולף מככבת קלאסיות על זמנית. הטרנדיות מגיעה בצבעוניות נקיה ומרעננת ושילוב מאפיינים בולטים העונה כמו חולצות משבצות מכופתרות בשטיפת אינדיגו ופריטים שנותנים הרבה כבוד לטבע עם כותנה אורגנית, חומרים אקולוגיים וגוונים חמים של חול, אבן, צהוב אדום וכחול. 

Twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)
Twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)

אופנת הרחוב משתלטת גם על קולקציית הגברים של Twentyfourseven. בקולקציה תגלו את טרנד ה- ORD-CO, ז'קטים מפלנל וחליפות קולג' בצבעוניות עשירה. במשך לא מעט שנים הגברים היו שחקן משנה בהודיס. כעת משיקה הרשת לראשונה קולקציה בייסיק ייעודית לגברים שבחבורה. כמתבקש, נקבל כאן טי שרטים, חולצות מכופתרות ופריטים שכיף להתכרבל איתם כמו קופוצ'ונים, סווטצ'רטים, ז'קטים ומעילי פוך שיקלו עליך את היציאה מהבית בימים קרים. 

HOODIES MEN (צילום: שי יחזקאל)
HOODIES MEN (צילום: שי יחזקאל)