המשטרה עצרה הבוקר (שני) בכיר בעיריית תל אביב, בחשד למעורבות בעבירות מין. זאת, בעקבות חקירה שנפתחה עם קבלת פרסום המעלה חשד כי החשוד, הנושא משרה ציבורית בעיר, ביצע עבירות מין בקורבן - תושב עיר, לפני מספר שנים בהיותו קטין וכעבור מספר שנים בהיותו בגיר. בתוך כך, בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום רביעי הקרוב, הראשון בדצמבר.

כאמור, הבוקר שוטרי ימ"ר מרכז עצרו את החשוד בביתו והוא הובא לחקירה במשרדי הימ"ר, לצד חיפוש ותפיסת מחשבים ואמצעי אחסון במשרדו. בנוסף, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה בכוונת המשטרה להביאו היום לדיון בבית משפט השלום בראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרו. שמו של החשוד נקשר גם בפרשה חמורה אחרת בתחום הפלילי שהתנהלה בעיריית ראשון לציון.

מי שמטפל בתיק הם מחלק נוער חשיפה ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז במשטרה. כיוון שמדובר באדם שנושא משרה ציבורית בעיריית ת"א, וכיוון שעיריית ת"א נמצאת בשיתוף פעולה מול המשטרה במחוז ת"א, החליט מפקד המחוז להעביר את התיק לבחינה של ראש אגף חקירות המודיעין במשטרה ניצב יגאל בן שלום, וזה הטיל את המשימה על מחלק הנוער במחוז מרכז.

הבכיר נעצר בביתו, ובמקביל ביצעו בלשים חיפוש הן בביתו והן במשרדו, והם תפסו מחשבים המשמשים את החשוד ואמצעי אחסון שהיו במשרדו.

חקירת המשטרה נפתחה לאחרונה בעקבות פרסום שעלה, ולפיו הבכיר ביצע עבירות מין בקורבן תושב העיר, בעת שזה היה קטין, וכן בחלוף מספר שנים, בעת שהפך לבגיר. החשוד, באמצעות פרקליטו, עו"ד אבי חימי, הכחיש את הנטען נגדו, וטען שהיה קורבן לניסיון סחיטה. במשטרה מייחסים לו עבירות של מעשה מגונה בכוח ומעשה סדום בקטין.