עלילות מנור מחתונמי מחפשת אהבה: לאחר שנראה שהייתה מעט בטראומה ממה שחוותה ב"חתנה ממבט ראשון" ומהסיום המהיר של התהליך, מנור המקסימה שנגעה ללב כולנו קיבלה הזדמנות שנייה לחפש אהבה בפריים טיים. היא סיפרה שלא יצאה לדייטים כבר כמעט שנה, ודי נמנעה מאז. בינתיים, היא עשתה כמה שינויים חיצוניים שכולנו יודעים מה המשמעות שלהם. בקיצור, מנור המשודרגת יצאה לדרך ומעשה שהיה כך היה.

דייט ראשון - מני מפתח תקווה

הבחור הראשון שמנור הכירה הוא מני: ביום יום מטפל בהידרותרפיה (וסחתיין על היח"צ לעסק שכבר שכחנו את שמו) מעיר האפשרויות הבלתי מוגבלות - פתח תקווה. או במילים אחרות: הדייט שעף עליה עוד מהבית, אבל בקטע קצת קיצוני ולא הכי מותאם.

בפגישה מנור קיבלה מראה הפוכה לאיך זה נראה מהצד השני כשמישהו כל כך בעניין ולוחץ, ואילו היא לא ממש הצליחה להסתיר את חוסר הנוחות שהייתה בה. והדובדבן שבקצפת - כמובן טיפול במים על ידי מאסטר מני אין לאב. יותר מביך מזה כנראה שאין, אבל תותחית שכמותה התמסרה ודקה אחרי כבר הודיעה למני שהוא לא האחד. טוב, זה היה מהר.

מנור ברטוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מנור ברטוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דייט שני - דוש תל אביבי

עם הבחור השני, שמרוב אדישות לא ממש הספקנו לקלוט את שמו, נעשה צדק ונקרא לו "דוש תל אביבי מצוי". מנור נמשכה מיידית לדושי, רק בגלל שנחת לו מהקצה השני של הפלנטה. כלומר, הוא לא ממש צפה בה בחתונמי, לא טרח לעשות שיעורי בית ולא ממש התרגש שהוא בדייט עם סלב על כמוה. נהפוך הוא, דושי הרגיש שזה אפילו מוריד לו. זה וגם העובדה שמנור שלנו כנראה לא ממש הטעם שלו. מהרגע שמנור קלטה שדושי די אדיש כלפיה, היא החלה ממש להילחץ וללחוץ שייתן לה פידבק. והוא אכן נתן ואמר שזה "פחות". 

דייט שלישי - קובי הפליליסט

הבחור השלישי שפגשה הוא קובי, איש טוב, עורך דין פלילי, נראה מיושב ובנוסף להכל מאוד בעניין שלה, ובעצם שלח לה הודעה באינסטוש שישמח להכירה - התחלה טובה לסיפור אהבה. מנור קצת חששה שהוא עורך דין פליליסט וניסתה לא לפסול אותו רק מעצם הסעיף הזה. היה להם דייט נחמד בפיקניק, וקובי היה מקסים ורגוע. והכי חשוב -  בעניין.

דייט רביעי - יוסי האל היווני

יוסי, אחחח יוסייי. גבר שבגברים עם גוף של "אל יווני" (זה מנור אמרה). רגוע, בעל סמכות שקטה, גם הוא עשה יופי של שיעורי בית על גבול התלמיד המצטיין ולקח אותה לדייט בבית לובלין. יוסי לא פראייר והוא כנראה שועל ותיק בזירה: מצד אחד הראה התעניינות, אך מצד שני לא חסך ממנור ביקורת על התנהלותה בעלילות חתונמי. וואלה, אז כנראה שזה בול מה שהגברת הייתה צריכה כדי להידלק.

אחרי הדייט איתו, מנורינו אמנם הייתה בעננים, אבל למען הסדר הטוב החליטה לתת גם צ'אנס נוסף לקובי, שהוא תכלס גבר-גבר להתחתן איתו. אך עם כל מעלותיו של קובי, זהו יוסי שלא יצא לה מהראש ולכן החליטה לשחרר את בעלה הפוטנציאלי לעתיד ולצאת לדייט נוסף שהיא יזמה עם יוסי שלנו. סליחה, שלה.

אז מנור ויוסי נפגשו בים וחזינו בתעופה הדדית, ברמת הלקבוע טיול בשבת "רק שנינו". כמה מרגש. הייתה נשיקה בסוף וחיבוק עם משיכה ונשמח לשמוע שהם חיים Happily Ever After. מנור מתוקונת שלנו, ריספקט על האומץ והנחישות. ככה בדיוק כספי ואבדיה הגיעו ל-NBA.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)