סילבי גנסיה, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה התובעת את רעייתו של ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו, הגישה היום (שלישי) תצהיר לבית המשפט. בתצהיר כותבת גנסיה כי "הגברת נתניהו טוענת שהחיים שלה הם גיהנום וכי היא שונאת את החיים שלה".

בנוסף טוענת גנסיה בתצהיר כי "לגברת שרה נתניהו יש בעיית שתיית אלכוהול, עד לרמת התמכרות, אותה היא מנסה להסתיר. ידוע לי כי הגברת נתניהו שותה כמויות גדולות של וודקה מדי יום, בדרך כלל עם אשכוליות, וכי היא עושה מאמץ להסתיר הרגל/התמכרות זו ומשכך דורשת כי הוודקה תימזג לכוס פלסטיק או כלי חד פעמי".

עוד טענה גנסיה כי נתניהו "עושה, או ליתר דיוק מטילה על עובדי המעון לעשות מאמצים רבים להסתיר, או להסוות, את בעיית השתייה שלה מיתר בני המשפחה המתגוררים בבלפור", וכן כי "קרו מספר מקרים בהם הגברת נתניהו שתתה לשוכרה, עד כדי ערפול חושים, וכן קרו מספר מקרים בהם הגברת נתניהו הקיאה".

לבסוף כתבה גנסיה: "אטען כי 'בעיית השתייה' הייתה אחד הגורמים אשר תרמו ליצירת סביבת עבודה עוינת ואשר הפכו את תקופת העסקתי במעון לגיהנום עלי אדמות", ולאחר מכן תיארה כמה מקרים בהם הדבר התרחש, לכאורה.

ד״ר צביקה ברקוביץ מסר בתגובה: "הדברים שמסרה סלבי גנסיה לבית המשפט הם שקריים לחלוטין. מעולם לא אבחנתי או טיפלתי טיפול נפשי בגב׳ נתניהו- לא אני ולא אף אחד אחר. אם הגב׳ גנסיה לא תחזור מהדברים באופן מיידי - אתבע אותה".