אל מקלט בעלי החיים ביוטה שבארה"ב הגיע כלב לברדור מקסים בשם באני, אחרי שסבל מהתעללות קשה של בעליו הקודמים. באחד הימים הגיעה למקלט שריל דל-סנגרו, מחליקה אומנותית מקצועית, שהחליטה לאמץ את באני בן שמונה ולהעניק לו הזדמנות שנייה לחיים בביתה בלאס וגאס. "התאהבתי בשלוליות העיניים השחורות והגדולות שלו", נזכרה שריל. צפו בבאני הכלב מחליק על הקרח:

באני הכלב מחליק על הקרח (צילום: טיקטוק)

 רק אחרי שבחרה דווקא בבאני, מנהלי המקלט סיפרו לה שבמשך למעלה מחצי שנה אף אחד לא גילה בו עניין והוא היה מיועד להמתה יום אחרי האימוץ. עם הזמן שבאני ושריל חיו יחד, היא החלה לשים לב בהתעניינות יוצאת הדופן שלו בתחום ההחלקה על הקרח, כאשר ליגת הוקי הקרח הלאומית, Vegas Golden Knights, לקחה את האליפות. 

כדי לעודד את הקבוצה ששריל לקחה בה חלק בעברה, היא הציעה לעזור לערוך עבורה סרטון תדמית בשיתוף עם באני. כשחיית המחמד ירדה אל הקרח היא נהנתה מזה כל כך – רדפה אחרי השחקנים, סחבה את מקלות ההוקי והתגלשה בחופשיות. כל אלו גרמו לשריל, שגם עבדה כמאמנת בתחום כבר כ-20 שנה, לנסות ללמד את באני את המקצוע. באני ושריל מתאמנים על הקרח: 

@vegaskingbenny1 Pairs spin! #gobennygo #iceskating #iceskater #pairskating #figureskating #skate #skater #skating #celebrity #athlete #dogathletes #fyp #foryou #fun ♬ You Spin Me Round - Reflections

במשך חודשיים הבעלים בילתה בהכנה של זוג מחליקיים מיוחד לכלבים, שהתאימו לו בצורה מושלמת ואפשרו לו לנוע בחופשיות על הקרח כבר מהשנייה הראשונה. "הוא לא יכול לחכות לצאת למגרש הקרח. יש לנו קשר מיוחד וכשאנחנו מחליקים אנחנו חזקים אפילו עוד יותר", סיפרה שריל. 

לדבריה, הכישרון המיוחד של באני הפך לוויראלי ברשתות והותיר מיליוני צופים נדהמים מכישורי ההחלקה המרשימים שלו. שריל הסבירה כי ההצלחה הגדולה של באני ברשת היא תקווה לעורר השראה לאחרים לאמץ כלבי מחסה. "הוא כלב של פעם בחיים ואני ברת מזל שזכיתי לאמץ אותו", סיכמה בהתרגשות.