בפתח תכניתו עם ניסים משעל ב-103FM הבוקר (חמישי) התייחס כתב חדשות 12, גיא פלג, לסערת הטיסה של משפחת בנט לחופשה בחו"ל, בניגוד להמלצה שמסר ראש הממשלה לאזרחים בשבוע שעבר.

סקר: האם משפחת בנט הייתה צריכה לנסוע לחו"ל למרות המצב? | הצביעו

"אי אפשר לבודד את האירוע הזה משלל אירועים, שבהם אנחנו מבינים שמשהו בהבנה, בתפיסה של המציאות החברתית לא נהיר עד הסוף לראשי הממשלה הזאת", פתח פלג את דבריו. 

"ההתנהגות של אשת ראש הממשלה, משפחת ראש הממשלה ואולי של ראש הממשלה, אפשר לצרף אותה להחלטת שר המשפטים למנות דווקא את השר לשעבר שטרית כחבר בוועדה לבחירת היועמ"ש, ולהחלטת יאיר לפיד למנות את גיסתו לתפקיד בכיר, כאילו יש מציאות אחת שטובה לכולם והם חושבים שאותם צריך לשפוט בכלים אחרים. אני לא מצליח להבין את זה", המשיך.

"גם אני מתקמבנט": התגובה העוקצנית של חברות התעופה לנסיעת משפחת בנט לחו"ל

"יכול להיות ששני בני הזוג לא רואים את הדברים עין בעין, כלומר בטוח שהם לא רואים את הדברים עין בעין. אנחנו לא יודעים מה טיב היחסים במשפחת בנט. ממה שמתברר במשפטי נתניהו למשל אנחנו מבינים שיש דינמיקה מאוד מעניינת במשפחה. הבעיה של בנט היא לא אמינות, יכול להיות שיש בעיה בתוך המשפחה הזאת. יכול להיות שאשתו לא שרה למרותו או לא רואה את הדברים עין בעין", הוסיף פלג.

כשנשאל מה היה אמור בנט לעשות במקרה הזה, השיב: "אני לא חושב שהוא צריך להתגרש ממנה וללכת לרבנות. אני לא יודע מה הדינמיקה המשפחתית. התגובה של מקורבי ראש הממשלה הייתה תגובת אמת, אבל בסופו של יום היא אדם עצמאי ויכול להיות שאמרה לראש הממשלה שהקריירה שלו פחות מעניינת אותה ושהיא נוסעת לחו"ל. שכולם יקשקשו כשאני אעשה קניות במנהטן. זו גם אפשרות לא?". 

"יכול להיות שהיא לא סופרת אותו, ניסים? יכול להיות. הביקורת במקומה, אך לא מן הנמנע שגברת בנט לא סופרת את בעלה, ולכן הוא במצב מאוד מאוד לא נעים", סיים פלג את דבריו.