אפל פרסמה היום (חמישי) את רשימת האפליקציות שזכו למספר ההורדות הרב ביותר בשנת 2021, כאשר למקום הראשון הגיעה אפליקציית טיקטוק. היא עלתה מקום אחד ברשימה, והדיחה מהפסגה את אפליקציית זום - הנמצאת כעת במקום התשיעי. בעשירייה הפותחת ניתן למצוא גם שלוש אפליקציות מבית היוצר של גוגל - יוטיוב (שהגיעה למקום השני), מפות (מקום שביעי) וג'ימייל (מקום שמיני). 

חברת מטא (לשעבר פייסבוק) זכתה גם היא לנציגות מכובדת עם שלוש אפליקציות בעשירייה הפותחת. אינסטגרם הגיעה למקום השני, פייסבוק למקום החמישי, ומסנג'ר למקום השישי. במידה ותהיתם לאיזה מקום הגיעה וואטסאפ, אז התשובה היא למקום ה-12. מדובר בעלייה של חמישה מקומות ברשימה לעומת השנה שעברה. 

בהמשך הרשימה ניתן למצוא את נטפליקס וספוטיפיי, שהגיעו למקומות ה-13 וה-14 (בהתאמה). בשנה שעברה, נטפליקס הגיעה למקום ה-12 וספוטיפיי למקום ה-15.

הסגרים שהתרחשו ברחבי העולם במהלך 2020 השפיעו על רשימת האפליקציות, שכן במהלך תקופה זו מיליונים ברחבי העולם עשו שימוש באפליקציית זום - דבר שהביא לה את המקום הראשון ברשימה. אחריה ניתן למצוא אפליקציות של סטרימינג - דוגמת דיסני פלוס, יוטיוב, נטפליקס וספוטיפיי. תחום נוסף שהיה בולט ברשימה הוא אפליקציות של קניות ברשת והזמנת משלוחי אוכל.