מותג האקססוריז וצעצועי הילדים Skip hop

מציע משחקים כגון "ערימת קוביות" ללמידת צורות וצבעים, תוך עידוד מיומנויות מוטוריות עדינות, מתאים לבני 3 ומעלה. "קסילופון שועל" יעודד יצירתיות מוזיקלית ומתאים לבני שנה ומעלה. "קורקינט כלב 3 ב־1" יעודד פיתוח יכולות מוטוריות בשלושה שלבי התפתחות שונים, והוא מתאים לבני שנה ומעלה. כדור פעילות "הדבורה" יעודד את הקטנטנים לפיתוח מיומנויות מוטוריות ולחקירה. המחיר עכשיו: 50 שקל (במקום 80). להשיג ברשת קרטרס אושקוש, ברשת O&H ובאתר קרטרס ישראל.

כלב סקוואקי (צילום: יח''צ)
כלב סקוואקי (צילום: יח''צ)

אילנית מציעה קולקציה חדשה של מותג הבובות הפופולרי LOL

סדרת "קסם הקולנוע" החדשה של המותג LOL מציעה מגוון ערכות הפתעה ועיצובים חדשים: 24 הפתעות בכל בובה, בסדרה ארבע בובות OMG עם שיער מעוצב, משקפי 3D למציאת עוד הפתעות, סט לבוש נוסף ואקססוריז. כל בובה בהשראת ז'אנר סרטים אחר. המחיר: החל מ־270 שקל.

בסדרת כדורי ההפתעה של LOL תמצאו עשר הפתעות שונות כמו בובה, אביזרי קולנוע, סצנות מסרטים ועוד. כל בובה ממגוון הבובות לאיסוף מגיעה עם סצנת סרט ייחודית לה. המחיר: החל מ־80 שקל.

משחק קופסא ''יומנו של חנון'' (צילום: יח''צ)
משחק קופסא ''יומנו של חנון'' (צילום: יח''צ)

פלפוט עם משחק הקופסה "יומנו של חנון - 10 שניות לנצח"

המשחק כולל את כל מה שצריך כדי לנצח את החברים החנונים שלכם במשימות בתוך עשר שניות. המשחק מיועד ל־2־6 שחקנים, לבני 8 ומעלה. המחיר: 170 שקל. להשיג באתר פלפוט וברשתות הצעצועים.
"כלבלב סקוואקי", החבר הטוב שיודע לעשות יותר מ־60 תנועות וקולות. המחיר: 416 שקל. להשיג באתר פלפוט וברשתות צעצועים.  

קולקציית אדידס דיסני (צילום: יח''צ)
קולקציית אדידס דיסני (צילום: יח''צ)

אדידס מציגה מבחר מתנות לילדים

חליפת אדידס X דיסני - מכנסיים וחולצה תואמים של אדידס, בשיתוף דיסני, עם הדמויות האהובות מיקי, גופי ודונלד דאק. מתאימה לבנים ולבנות. המחיר: 199 שקל. תיק גב לגו X אדידס - תיק גב קלאסי של אדידס בשיתוף מותג לגו. תיק גב לילדים עם מקום למחשב נייד ועוד תא ראשי ופאוץ׳ מתפרק מלפנים. צבעי לגו איקוניים על הרוכסנים והפאוץ׳ יוצרים מראה בעל ניגודיות גבוהה. מיוצר מחומרים ממוחזרים. המחיר: 150 שקל. להשיג בחנויות הרשת ובאתר הסחר.

משחקי קופסא (צילום: סטודיו ישראטויס)
משחקי קופסא (צילום: סטודיו ישראטויס)

ישראטויס מציגים מגוון רחב של ערכות למידה

משחק ויצירה לדוגמה: סדרת "משחקים ולומדים אנגלית", שמציעה חשיפה מוקדמת לשפה האנגלית, לרכישת כישורי השפה בדרך קלילה וכיפית. המחיר: 30־50 שקל. "טריוויה חנוכה - משחק ידע לכל המשפחה", הכולל 288 שאלות ותשובות בנושא חג החנוכה ומתאים לבני 7 ומעלה. המחיר: 25 שקל. 'אומנות הרקמה", סדרת ערכות ליצירת תמונת אריג מבד קנבס שממסגרים ותולים לקישוט. מתאים לבני 6 ומעלה. המחיר: 50 שקל.

ערכה של היי קלי (צילום: סטודיו הנסיך הקטן)
ערכה של היי קלי (צילום: סטודיו הנסיך הקטן)

"הנסיך הקטן" עם מגוון משחקים וערכות יצירה

"היי קליי", המשחק שיהפוך אתכם לאומני חימר מקצועיים בעזרת אפליקציה חינמית. הערכה מעוררת סקרנות ומפתחת את הדמיון וכוללת חמש קופסאות של חימר איכותי בצבעים שונים. מחיר הערכה עם דמות אחת: 32 שקל. כן מציעה החברה את המשחק "משאית עפר חשמלית". העמיסו אותה בסלעים הכלולים בתוך מטען הרכב כדי להפעיל את החיישן ולראות את הרכב נוסע קדימה ומשליך את המטען. המשאית משמיעה צלילים ומפיקה אורות. מתאים מגיל שנתיים ומעלה. המחיר: 220 שקל. לרכישה באתר "הנסיך הקטן".

YOLO, רשת המתנות והציוד לבית הספר

מציעה מגוון מתנות לכבוד החנוכה שמתאימות גם לימות החורף: כריות פינוק להשתרעות, תיקי פנאי מקטיפה, שמיכת יוניקורן מפלנל, שמיכת גיימינג מפלנל בעיצוב ייחודי עם כובע וכיסוי לידיים, קופת ינשוף שסופרת את הכסף ועוד. טווח המחירים רחב. למוצרים המוזכרים:  79־129 שקל. להשיג ברשת חנויות YOLO ובאתר החברה.

העט השובב (צילום: wrong toys & games)
העט השובב (צילום: wrong toys & games)

"אלפיט טויס"

משיקה בישראל משחקים חדשים המתאימים לילדים בני 3־11 ומשלבים יצירה, דמיון ומשחק קבוצתי עם המשפחה או החברים. ביניהם אפשר למצוא משחקי עץ של ADDO PLAY, שמחירם מתחיל ב־60 שקל. MAGIC TRACKS, הלהיט שהטריף את הרשת: מסלול מכוניות גמיש, מתקפל, מתכופף, עם רכבי LED גדולים. המחיר: 119 שקל.

"Little Bow Pets", חיות מחמד עם עיניים יפות, שיער צבעוני וסרטים אופנתיים שאפשר לענוד או לחלוק עם חברה או לקלוע צמה בשערן, לאהוב ולטפל המחיר: 70־100 שקל, לפי הגודל.

"העט השובב", משחק ציורים וניחושים משעשע. המחיר: 100 שקל.