"צמד דרום", שכלל את דני גולן וציון צדוק, נחשב לאחד הצמדים הפופולריים ביותר בישראל בסוף שנות ה-60 וראשית שנות ה-70. הוא זכה פעמיים בתואר "הרכב השנה" במצעדי הפזמונים השנתיים, ובאמתחתו להיטים בלתי נשכחים דוגמת "שיר אהבה ישן" (אניטה וחואן), "יום א' בשבוע", "מה יש לך, קזנובה?", "הכותל", "טוטו כדורגל", ו-"שישו את ירושלים".

בפרק הנוכחי של מילים ולחן, החליט דודי פטימר להקדיש שעה שלמה לסיפורו של הצמד, ללהיטיו הגדולים ולקוריוזים מאחורי כמה מהשירים היפים ביותר בזמר העברי.



בנוסף, תוכלו להאזין בפודקאסט גם להקלטות נדירות וגנוזות של הצמד מגלגולו הראשון (שכלל את דני גולן ורפי גרנות), הקלטות משני תקליטי הצמד המצליחים בגלגולו השני והידוע (דני גולן וציון צדוק) וגם מקריירות הסולו של חברי הצמד, שלאחר פירקו בשנת 1972 לא חזר להופיע, שכן דני גולן חזר בתשובה והעמיק בלימודי תורה (ומופיע לעתים רחוקות) וציון צדוק עזב לארצות הברית, שם מוסיף להופיע עד היום.

אז פנו לעצמכם שעה, התיישבו בנינוחות על הספה או במושב האוטו, ואפשרו לעצמכם לחזור במשעולי הזמן אל תקופה קסומה ונוסטלגית של אחד הצמדים המרתקים וההרמוניים שפעלו בארצינו הקטנטונת.