שר האוצר לשעבר, ח"כ ישראל כ"ץ (הליכוד) שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל על השיחה שקיים ראש הממשלה נפתלי בנט עם שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן, בה קרא להפסיק את המשא ומתן עם איראן. "ישראל היא כבר לא גורם במשא ומתן שמתנהל בימים אלה", אמר בראשית דבריו ב-103FM, כי "בנט ניסה לשנות את הקונספט ונכשל, הנשיא האמריקאי לא עונה לו בכלל".

"אני מאוד מודאג מהתנהלותו בעניין הגרעין האיראני", הוסיף, "הוא יושב בפגישה עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן וכשהוא יוצא ממנה, הוא מדברר את האמריקאים, ואומר שהנה - עכשיו היחסים הם אחרים, ושיש תקשורת בינו לבין הנשיא, ושהוא יטפל בדברים באופן אחר. במקום לפגוש סנאטורים וחברי קונגרס, להתריע ולפנות לדעת הקהל האמריקאי בראיונות, הוא דיברר את האמריקאים".

כ"ץ המשיך וטען כי "לישראל אין ברירה והיא חייבת להיאבק על עמדותיה מתוך הידידות שלה עם ארה"ב". לדבריו, לא היה צריך לעשות את כל הדבר הזה. "מעבר לזה, ממשלת ישראל נתנה בעבר את כל האמצעים בכדי לתקוף באיראן, וכל דבר אחר הוא לא רציני. הייתה כאן גישה נאיבית של הממשלה החדשה", תקף.

הוא התבקש להתייחס לטענה לפיה יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הזניח את הטיפול בנושא האיראני, וכינה אותה "שקר גס". הוא הסביר: "תמיד אפשר להיערך יותר, אבל לשקר הזה אין רגליים. הייתי בתוך הקבינט, הייתי שר המודיעין, ואני מכיר את הכל ויודע שהייתה בלימה של הגרעין האיראני".