נצ"מ (דימ') אבי דוידוביץ, לשעבר בכיר באגף החקירות, שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM, על מנת לנתח את עדותו של ניר חפץ, עד המדינה במשפט יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. על פי דוידוביץ, חוקריו של חפץ, עליהם נטען כי ביצעו תרגילי חקירה לא לגיטימיים, צריכים "לקבל ציון לשבח. יש פער בין החוויות של חפץ לבין מה שהחוקרים ביצעו".

הבכיר לשעבר הסביר כי "במשפט אנחנו מקבלים תמונה מעוותת על מה שקרה. בסך הכל, אנחנו נמצאים בשלב הראשון של המשפט, עוד לא הופיעו אפילו 10 עדים מתוך 300".

כשנשאל האם הפעלת לחץ על נחקר, באמצעות שימוש בבני משפחה, היא דרך לגיטימית, השיב הנצ"מ בדימוס: "זה מאוד תלוי מה השימוש במשפחה. הרי אם אומרים לנחקר 'תשמע, יש נגדך ראיות לכאורה ואתה עלול לעמוד על כך לדין וללכת לבית הסוהר וכתוצאה מכך המשפחה שלך יכולה להינזק' זהו מסר לגיטימי".

לדבריו, במשפט לא מושמע מה שקרה קודם לאיום על המשפחה, לכן "האמירה היא לגיטימית. בייחוד שאנחנו לא מדברים עם אדם שהוא קטין. ניר חפץ לא ילד, הוא לא חלילה רפה שכל או בעל איזושהי לקות. אנחנו מקבלים פה תמונה מעוותת על מה שקורה - אנחנו מקבלים מהסנגורים חלק מאוד מסוים מהחקירה ולא את מה שהיה קודם. כשהחוקרים יגיעו כעדים הם יסבירו את כל המהלכים ואת ההקשר הנכון של איך הדברים נאמרו ואני מאמין שהתמונה תשתנה לחלוטין".

לסיכום הנושא הוא טען כי "צריך להפעיל את כל האמצעיים החוקיים בעניין. בהחלט צריך להפעיל את כל מה שכשר כאשר מנהלים חקירות, אך כל הפעולות צריכות להיעשות כדין. להגיד את למישהו להחליף עו"ד זה לא צעד לגיטימי, אבל אני לא בטוח שזה מה שנאמר בצורה כזו. יש דברים ברורים - אתה לא מונע שעות שינה, מעבר לזה הכל מתועד ומונצח. רוב אנשי המשטרה מבצעים את העבודה שלהם כדין על פי חוק ומתועדות. יש לנו משטרה שאפשר לסמוך עליה - אנחנו צריכים להיות רגועים ובטוחים ובמעלה הדרך כשיגיעו אנשי המשטרה כל הראייה תשתנה מקצה לקצה".