הוסר צו איסור הפרסום בעבירות המין בהן חשוד בעלי בית"ר ירושלים, איש העסקים משה חוגג. כאמור, הצו הוסר היום (שישי) לאחר שפרקליטיו של החשוד בפרשת "המשחק הגדול", עורכי הדין משה מזור ועמית חדד, החליטו לאחר התייעצות עמו, למשוך את הערר שהוגש בעניין הארכת תוקפו של הצו.

הם ציינו כי ההחלטה התקבלה לאחר הבנה כי מרבית הדברים פורסמו בדרך זו או אחרת. "הפרסומים גורמים למר חוגג, רעייתו וילדיו נזק כבד שיכול שיהא בלתי ניתן לריפוי לכשיתברר שלחשדות הללו אין ביסוס", מסרו, "אנו קוראים ומבקשים מכלי התקשורת להמתין לפני חריצת דינו של מר חוגג ולא להתבסס על פרסומים שמקורם בבעלי אינטרס".

לאחר הסרת הצו, ניתן לפרסם כי סעיפי עבירות המין והמוסר בהם נחשד חוגג: איסור צריכת מעשה זנות מקטין, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, הבאת קטין לסמים מסוכנים, איסור אלכוהול לקטינים, מעשה סדום, סחר בבני אדם, מעשה מגונה, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות. 

במקביל, הוא חשוד במספר עבירות נוספות, בהן איסור הלבנת הון, קשירת קשר לפשע, גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, השמטת הכנסה במזיד, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות עפ"י פקודת הסמים המסוכנים.

בחודש נובמבר פורסם כי בידי החוקרים מצויים כבר משנת 2020 תיעודים וסרטונים מדירת מסתור שהחזיק חוגג, ואשר הפכה לדירת התענוגות שלו, לשם הגיעו בזו אחר זו דוגמניות וצעירות אחרות לשם קיום יחסי מין בתשלום ושימוש בסמים. מי שהעביר למשטרה את החומרים המפלילים, קיבל אותם בשעתו למשמורת מהחשוד המרכזי בשל יחסי האמון הקרובים שהיו ביניהם באותם ימים. בתקופה האחרונה פנו חוקרי היאח"ה אל חלק מהדוגמניות שתועדו בסרטונים ותהו האם ידעו שצולמו בזמן שהותן בדירת המסתור.

תשובתן הייתה חד משמעית שלילית, מה שהעלה את החשש כי מדובר במצלמה נסתרת שהותקנה באותה דירה ללא ידיעת הבאים אליה, והיא תיעדה במשך שעות ארוכות בילויים, תענוגות, יחסי מין ושימוש בסמים של אלו שהגיעו לדירה ושהו בה יחד עם החשוד המרכזי. עוד נודע כי חלק מהסרטונים הוטחו בפניו של חשוד בפרשה כדי לבחון את גרסתו.