תאונת הדרכים בבנימין: האחים הללי וטוב ראי שנהרגו בתאונת הדרכים בצומת עופרים הובאו הלילה (שבת) למנוחות בבית העלמין ברחובות. מותה של הללי מעודד בת השש נקבע בבית החולים בלינסון בפתח תקווה היום, לאחר שנפצעה באורח אנוש בתאונה הקטלנית, בה נהרג גם אחיה הקטן, טוב רואי בן השלוש, ושני צעירים פלסטינים. 

הלווית האחים שנהרגו בתאונה הקטלנית בבנימין (צילום: נדב גולדשטיין/TPS)
הלווית האחים שנהרגו בתאונה הקטלנית בבנימין (צילום: נדב גולדשטיין/TPS)

האם הודיה בת ה-34, שהייתה בהיריון במועד התאונה, נפצעה קשה מאוד ואיבדה את העובר שברחמה, וכעת עדיין נלחמים על חייה בבית החולים שיבא שבתל השומר. אב המשפחה, יניב בן ה-40, יצא מחדר הניתוח מוקדם יותר היום ומצבו מתייצב, לאחר שנפגע באורח קשה וסבל מפציעה רב מערכתית. 

משפחת מעודד (צילום: באדיבות המשפחה)
משפחת מעודד (צילום: באדיבות המשפחה)

משפחת מעודד היא משפחה דתית לאומית, שהתגוררה ברחובות ועל רקע אידאולוגי העדיפה לעבור להתנחלות ברוכין שבשומרון. הודיה היא מרפאה בעיסוק, ויניב הוא איש חינוך וקצין מודיעין לשעבר. חברי המשפחה סיפרו עליהם: "שניים שאפשר להגדיר כמלח הארץ, אנשי חינוך, ערכים ואהבת ישראל".

אחיה של הודיה, ישי ראוכברגר, פרמדיק מד"א במקצועו העובד בגזרת מודיעין, היה זה שקיבל את הקריאה על התאונה בשישי בערב. מיד לאחר בירור ראשוני של הפרטים הוא הבין שמדובר במשפחתו.

הודיה ויניב מעודד (צילום: באדיבות המשפחה)
הודיה ויניב מעודד (צילום: באדיבות המשפחה)

"זו מכה אדירה, אבל יחד עם זאת הרגשתי חובה לנטרל רגשות ולתת את כל כולי במטרה להציל חיים. עמדתי מול הצבא, מול מד"א, לתזמן הגעה של אמבולנסים ומסוקים והכל כדי לפנות את הפצועים כמה שיותר מהר לבתי החולים ולגלות מסירות נפש שלהם", סיפר.

"אני המום מעצם העובדה שהצלחתי לעשות את ההפרדה הזו, רק עכשיו בדיעבד אני מבין את כובד המשמעות. זה אירוע אסון והערב ייקברו ברחובות שלושה בני המשפחה: הבת המדהימה הללי, הבן המקסים טוב רואי והעובר שלמרות הניסיונות לא הצליחו להציל את חייו. עכשיו נצטרך להתמודד עם המכה האיומה הזו ונתחיל לשקם את חיינו".

הוריו של יניב מעודד סיפרו על תחושותיהם הקשות לאחר התאונה. בעיריית פתח תקווה נערכים לסייע למשפחה ולאפשר להם לשקם את חייהם לאחר האירוע הטרגי.

הוריו של יניב מעודד לאחר התאונה, באדיבות המשפחה