הממשלה מתכנסת היום (ראשון) לישיבתה השבועית, בה ידונו השרים במספר נושאים הנמצאים על הפרק. הישיבה תחל בשעה 11:00 ותמשך עד 12:30. בין הנושאים שעולים לדיון בישיבה הם ציון היום הבין-לאומי לאנשים עם מוגבלות והסכם בין מדינת ישראל לבין האיחוד האירופי בדבר השתתפותה של ישראל בתוכנית האיחוד "הורייזן אירופה - תכנית המסגרת למחקר וחדשנות".

בפתח הישיבה התייחס ראש הממשלה בנט לשיחות הגרעין בווינה ואמר: "הסבב הראשון בין איראן והמעצמות בווינה הסתיים בלי תוצאות. האיראנים נושאים ונותנים במיומנות חזרו מההסכמות הקודמות והגיעו בגישה תקיפה ובריונות. דוגמה לכך קיבלנו כשהתפרסם במהלך השיחות שהחלו להעשיר אורניות ב-20 אחוז במתקן התת קרקעי בפורדו קורא לכל המדינות שנושאות ונותנות עם איראן בווינה להבהיר לאיראן שאי אפשר להעשיר ולשאת ולתת".

בנט הוסיף: "איראן חייב להתחיל לשלם מחירים על ההפרות שלה. המטרה של המשטר האיראני היא הסרת הסנקצוית, זו מטרתם. היכולת לעשות כל מה שהם עושים עכשיו, הם רוצים חיזוק של מיליארדי דולרים ורוח גבית לפעילות. אנחנו מקיימים דיאלוג כן עם האמריקאים בריטים צרפתי רוסים".

לאחר מכן, התייחס לפיגוע אמש בכיכר שכם בירושלים: "שמח שהפעם, זמן לא רב אחרי שהסרטון הפלסטיני החתוך הופץ, המשטרה ומערך ההסברה שלנו הוציאו תוך זמן קצר הסרטון המלא, את האמת. זה הפך את התפיסה על פיה לכן מציע לכולם לא למהר ולחרוץ משפט על התנהגות לוחמים במבצע מורכב בשטח מול הטרור. הסרטון המלא לא מותיר מקום לספק. הם פעלו בצורה מסוימת כפי שנדרש מלוחמים במצב מבצעי כזה. הם ניטרלו את הדוקר בואפן המתבקש. מגיעה לכם ההערכה של כולנו. הם מנעו רצח ופעלו בתושייה מבצעית תוך שברירי שנייה בודדים".

בהמשך, התייחס לווריאנט "האומיקרון" ולהתשפטותו במדינות רבות בעולם ואמר: "בארה"ב ובאירופה החורף קשה עם שיאי תחלואה ומגבלות בכל העולם. אצלנו חמים ופתוח וה-R ירד מתחת לאחד. זה לא קורה מעצמו. העובדה שישראל היא אי תפקוד ובריאות כלכלה פתוחה וחיים נורמלית היא תוצאה של ניהול הדוק שלנו. מציע לא לזלזל באומיקרון. רק היום קיבלנו דיווח על כמעט 100 נדבקים במסיבה בנורבגיה. אנחנו צריכים להיות צנועים, בינתיים לא יודעים מספיק על הזן הזה. יודעים ברמת וודאות גבוהה שהוא מדבק מאוד".

"אנחנו בתקופת הערפל שהגדרנו, ולומדים כל יום ומבצעים הערכת מצב מחודשת על בסיס הנתונים באותו הרגע. לגבי הקלות החמרות הכל לפי המידע. יש מי שאומרים המצב טוב, למה מקשים? הסיבה שהמצב טוב היא שאנחנו פועלים מהר והדוק ומשחררים כשצריך ומהדקים כשצריך. באי הוודאות זה הצד הנכון. עדיף להיות זהירים בתחילה מאשר להתחרט אחר כך", סיכם.