בשנים האחרונות, האימוג'י הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, כאשר 92 אחוזים מאוכלוסיית העולם המחוברת לאינטרנט עושה בהם שימוש. הם מאפשרים לנו להתבטא בצורה מהירה מאוד, מבלי צורך להקליד הרבה, ולהגיד את מה שאנחנו רוצים ללא מילים. השימוש הרב בהם מעלה את השאלה - מהם האימוג'י הפופולרים ביותר.

Unicode Consortium, הארגון שאחראי על קידוד תווים אוניברסלים לאינטרנט, כולל האימוג'י השונים, חשף את הרשימה של שנת 2021, ממנה עולה כי האימוג'י הנפוץ ביותר בשנה החולפת היה האימוג'י המסמן צחוק-בכי: 😂. מהנתונים עולה כי האימוג'י המדובר, המכונה "דמעות של שמחה", מהווה כחמישה אחוזים מכלל השימוש באימוג'י. אחריו ברשימה נמצא האימוג'י בצורת לב - ❤️.

מתברר שאופן השימוש באימוג'י לא השתנה הרבה מאז 2019, הפעם האחרונה בה התפרסמה הרשימה הזו, שכן גם אז שני האימוג'י המדוברים היו הנפוצים בעולם. למעשה, "דמעות של שמחה" הוא האימוג'י המוביל במכשירי אפל מאז 2017 לפחות. 

כיום, ישנם למעלה מ-3,600 אימוג'י אפשריים לשימוש, כאשר ישנם כמה שרמת הפופולריות שלהם עלתה בשנה האחרונה, כאשר ה-🎂 קפץ 88 מקומות למקום 25, 🎈 מדורגת במקום ה-48, עלייה מ-139, ו-🥺 , שהתווסף רק ב-2018, הוא כעת האימוג'י ה-14 הפופולרי ביותר, לפי קונסורציום Unicode.

עשרת האימוג'י הפופולריים ביותר:

 1. 😂 
 2. ❤️  
 3. 🤣  
 4. 👍 
 5. 😭 
 6. 🙏  
 7. 😘  
 8. 🥰  
 9. 😍 
10. 😊