בועז דרורי, אשר נגדו הוגש היום (ראשון) כתב אישום בגין הטרדה מינית של אשת ראש הממשלה לשעבר שרה נתניהו, הגיב להאשמות נגד ב-103FM וטען כי "זו נקמה פוליטית. המשטרה ראו שאין סיכון ממני כי אחרת כבר היו עושים פעולה". 

בתחילת דבריו אמר דרורי כי "אני לא מהווה איום על אף אחד ושלא יבלבלו לי את המוח. אני לא מתכוון לעשות מבדיחה שפרסמתי בפורום סגור ויכוח. אם הפרקליטות רוצה להגיע לבית משפט ולהתחיל לנהל דיונים אם הדרך לבצע מין כמו שאני תיארתי אותה זה דבר פלילי - בבקשה. אני לא חושב שזה יקרה ואני גם אבקש לחקור את המתלוננת כמובן".

עוד הוסיף בן ה-55 מגבעתיים כי "אני רוצה להזכיר שמדובר בציוץ שנכתב לפני המון שנים והוא פתאום יצא מהאוב אחרי שנה וחצי ואחרי שגזרו לו את התאריך כדי להראות ליועמ"ש שהמפגינים בבלפור נגד נתניהו רוצים להרע לו ולמשפחתו. היועמ"ש התייחס לסוגיה הזו וכבר אמר לנתניהו שהעניין בחקירה".

דרורי אף ביקר את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וטען: "מי שאחראי לבייש את אשתו זה נתניהו. הוא העלה את הציוץ הזה מהאוב. אני השפלתי את אשתו? לא. מה שאני אמרתי היה בפורום סגור ובציוץ נעול, רק מי שרציתי ראה את זה, איכשהו זה הגיע אליו".

הנאשם בהטרדה מינית סיפר כי התביעה נגדו אינה הניסיון הראשון לפגוע בו: "אני התחלתי לכתוב על נתניהו לפני הרבה שנים בפייסבוק. כבר שנים יושבים עליי ומנסים להפיל אותי בתביעת דיבה. אני הרבה יותר חכם מהם. מישהו פה עשה טעות ואני מתכוון לצאת מהתיק הזה עם פיצויים מהמדינה. לא בכל יום יוצאת אשת ראש הממשלה לתקשורת וצועקת שצבע אנס אותה. נתניהו שלח את אשתו לתקשורת לצעוק שאני אנסתי אותה".

השתתפו בהכנת הכתבה: שני רומנו ונדב רוזמן, 103FM