אריה קינג, סגן ראש עיריית ירושלים, שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד וסיפר להם על היכרותו עם בנימין זאבי, בנו של השר המנוח רחבעם זאבי, שהואשם ברצח הנער ניסים שטרית ב-1986. 

"אנחנו מכירים כמו שאני מכיר את כל משפחת זאבי. הייתה לי הזכות להכיר את האבא, האמא, הילדים והנכדים", סיפר קינג בפתח דבריו. "אני יכול להגיד דבר אחד מההיכרות שהייתה לי אתו וגם עם משפחתו - הוא הילד שחזר בתשובה, היחיד שרואה את עצמו ומתנהג באורח חיים דתי, ראיתי את הכבוד הגדול שהוא העניק גם להוריו וגם לאחיו ואחיותיו. המשפחה מלוכדת מאוד. גם לבנימין יש ילדים, כל אחד מהם לקח כיוון אחר בחיים". 

הוא הוסיף: "אני לא יודע אם הוא רוצח, אני לא יודע מה היה חלקו בדבר הזה. לצערנו הרב אנחנו שמים לב שהתופעות השליליות, כמו החיוביות, שקיימות בכל ציבור קיימת גם בציבור הדתי והחרדי. לא צריך להיות מופתעים כי בסופו של דבר כל אוכלוסייה משפיעה על האוכלוסייה השכנה שלה. בוא נקווה שהוא לא ייאושם או יורשע בשום דבר שכזה, אם כן אז צריך להצטער על כל דבר שהוא בגדר לקיחת חיי אדם. בוודאי אם אתה מאמין שכולנו בני אדם שהקדוש הברוך הוא ברא אותם". 

הוא הוסיף וטען: "דברים שאתה רואה אצל החרדים אתה רואה גם אצל החילוניים, הערבים, החדרים ובעלי הכיפות הסרוגות לצערי. גם דברים טובים וגם שליליים". 

עוד אמר: "אני לא רוצה להיות מישהו שרוצה להיות מבין בניתוח סוציולוגי של משפחות או אנשים פרטיים. המשפחה מאוד מלוכדת, גם באירועים מאוד חילוניים יכולת לראות את בנימין וילדיו משתתפים, נוכחים, גם כשזה לא דבר שמתאים לציבור החרדי. לגבי החינוך שקיבל - אני מכיר את החינוך שקיבלו שמה. יש להם במשפחה אומנים, אנשי עסקים, אנשי תורה ויש שם מגוון מאוד מעניין".

הופתעת?
"מאוד. מאוד מאוד. מאוד מאוד. הבן אדם הזה הוא בן אדם שקט, נינוח, מעט הפעמים שמעתי את קולו. המשפחה כל כך שלווה ונינוחה - מאוד הופתעתי. כל מי שהכיר אותו הופתע, זה לא מתאים לבנימין שאנחנו מכירים".