השעון החכם Watch 2 Pro של Realme כולל מסך 1.75 אינץ' ומעקב אחר 90 מצבי ספורט שונים - החל מכדורגל וטניס ועד ליוגה ומכשירי כושר שונים.

הוא מאפשר למשתמשים למדוד מרחק, קלוריות שנשרפו ואת משך האימון הכולל. כמו כן, השעון מגיע עם GPS לווייני כפול, לדיוק גבוה - לקבלת מידע מדויק מאוד לגבי מעקב אחר צעדים וניטור פעילות.

השעון מיועד לתת מענה עבור משתמשים שמחפשים שעון חכם ולא מעוניינים להשקיע סכומי כסף גבוהים. השעון קל מאוד (40 גרם בלבד), וגופו עשוי פלסטיק. הוא מציג עמידות לתקן מים ואבק בתקן IP68. בצדו הימני של המסך ניתן למצוא את הכפתור הפיזי הבודד של השעון, אשר משמש למעשה לכל הפונקציות הנדרשות - ובהן כיבוי והדלקה של המסך וכפתור חזור.

כאמור, פרט למעבר בין מסכי התצוגה של השעון, ניתן לבצע כמעט הכל באמצעות הכפתור הצדי, כאשר הסטה לכל אחד מהכיוונים פותחת פיצ'ר אחר. בין היתר באמצעות הסטה למעלה ניתן לפתוח את התפריט להפעלת פיצ'רים שונים, והסטה למטה מציגה את רשימת ההתראות.
באופן אישי, הייתי שמחה אם ניתן היה לחזור למסך הראשי ללא צורך בלחיצה על הכפתור, למשל על ידי גלילה לסוף רשימת התוכנות בשעון. בנוסף, הווידג'ט של נגן המוזיקה פועל אוטומטית, גם כאשר הנגן פתוח במכשיר ואינו מנגן.

באג מעצבן למדי שנתקלתי בו קשור לאופן שבו מוצגות ההתראות בתפריט. כאשר מקבלים למשל הודעות וואטסאפ, ניתן לראות על מסך השעון את הכתוב בהן, אך כאשר פותחים את רשימת ההתראות המוצגת בשעון - רואים את שם האפליקציה כ־Other App, ואת התוכן כ”הודעה חדשה". עם זאת, כאשר פותחים את ההתראה - הכל נראה תקין. השעון מציג תמיכה מלאה בעברית, אך תצוגתו מגיעה באנגלית - כך שימי השבוע ומזג האוויר יוצאו באנגלית.

חיסרון בשעון הוא העובדה שאינו כולל חיישן מובנה להתאמה אוטומטית של רמת התאורה על המסך. המשמעות היא שצריך לשנות באופן ידני את הבהירות בהתאם לתנאים שבהם אתם נמצאים. חיי הסוללה מרשימים ומספיקים למשך יותר משבועיים של שימוש.

מחיר השעון: 329 שקל.