בהמשך לחשיפת במעריב על החשדות כנגד סא"ל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבה"ד 6, בביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידיתו, שוחחה הבוקר (שני) אתי נחמיה, אמה של אחת מנפגעותיו, עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

בפתח דבריה תיארה אתי את מעשיו של סא"ל שרוני, כך לטענתה: "לפני חודש הבת שלי מתקשרת 'אמא הסגן אלוף שלי שם לי מצלמה' והיא הייתה ממש בוכה וצורחת והיסטרית. מיד אמרתי לה 'קחי את הדברים שלך, קומי ולכי'. שבוע לפני היא סיפרה לי שהוא ביקש ממנה לשים בחדר רמקול כי אולי יש גנבים. זה היה נשמע קצת לא כשר, אבל בסדר".

"אחר כך הוא ביקש לשים שם אוזניות ולהחליף בין האובייקטים, ככה הוא קרא לזה, אובייקט. הוא שאל אותה איפה היא ישנה וזה היה נראה לה חשוד - אם הוא רוצה לתפוס גנב למה הוא שואל אותה באיזה צד היא ישנה? היא הסתכלה על הראש של המטען והיא הדליקה פלאש עליו, וככה היא גילתה את המצלמה. היה על המטען כמו פלסטיק כזה עם בועות וברגע שהיא קלטה שזו מצלמה היא הבינה הכל", הוסיפה. 

בהמשך התייחסה למשפטו של סא"ל שרוני וסיפרה כי "נכנסתי לסערה בעקבות הבנות שהגיעו לאולם בבית המשפט והתחילו לצרוח. היו יותר מעשרים בנות, חלקן כבר אימהות שהשתחררו כבר וביקשו מהן לבוא לראות את הסרטונים שלו, וזה הכניס אותי לסערת רגשות. היה פשוט נורא. ממש קמתי וצרחתי לו לתוך האוזן, אבל הוא לא הגיב כמו גופה עם כובע מצחייה ומסכה על כל הפנים. הוא לא זז. אם אני השופטת עשר שנים כלא וחייב לטפל בו תוך כדי אחרת הוא יצא החוצה וימשיך לעשות אותם דברים".

כאמור, בחודש שעבר נחשף ב'מעריב' כי סא"ל שרוני  תיעד  על פי החשד בסתר חיילות במגורי הבנות ביחידה. כמו כן הסתמן כי הקצין הבכיר עשה שימוש בציוד צילום שככל הנראה שתל במגורי הבנות. ככל הידוע ברכבו של הקצין נמצאו ציוד אלקטרוני וראיות שקושרים אותו למעשה הפלילי החמור. הקצין אף חשוד בכך שבדרכי מרמה העביר לטלפון הנייד שלו תמונות אינטימיות של חיילות ששירתו תחת פיקודו. 

אחת מנפגעותיו, לכאורה, פרסמה פוסט באינסטגרם שהפך לויראלי, ובו חשפה את סיפורה האישי. לטענתה הוא "בחר לצלם מעל 30 בנות בסתר במשך חמש שנים. אני אחת מהם. את השירות הצבאי שלי התחלתי בתור מ״כית בחיל הלוגיסטיקה והמשכתי כרל״שית מפקד מגמת נהיגה בבה״ד 6".

לטענתה, "כשנכנסתי לחדר שלו נתקלתי במספר מטענים מחוברים לשקעים, וקיבלתי הוראה מפורשת ממנו לא להוציא אף אחד מהמטענים האלו. בדיעבד, התגלה שהכל היה מרושת מצלמות - מצלמה מול המיטה, מצלמה במקלחת, מצלמה בשירותים ועוד כל מיני מקומות שרק סוטי מין יכולים לחשוב עליהם. המצלמה שידרה אותי 24/7 מתלבשת, מתקלחת, מתנגבת, ישנה, ישר לטלפון של הסגן אלוף שלי, שתוך כדי מנהל איתי שיחות האם נעים לי להתקלח במקלחת שלו".