דובר משרד החוץ האיראני, התייחס היום (שני) להצהרותיהם של בכירים בישראל בנושא הגרעין ואמר כי "הן חסרות בסיס לחלוטין". לדבריו, הטענה כי למדינתו יש נשק גרעיני איננה מבוססת. 

"השיחות בווינה יתחדשו בסוף השבוע. לא יהיה הסכם ביניים", הוסיף ואמר כי "הצדדים המערביים שמעורבים במשא ומתן צריכים להגיע בסוף השבוע עם הצעות ספציפיות על בקשותיה של איראן, בעיקר על סעיפי הסרת הסנקציות". 

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט פתח אתמול את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסותו לשיחות הגרעין בין איראן למעצמות בווינה, ואמר: "הסבב הראשון הסתיים בלי תוצאות" 

לדברי ראש הממשלה, "האיראנים נושאים ונותנים במיומנות. הם חזרו מההסכמות הקודמות והגיעו בגישה תקיפה ובריונית. דוגמה לכך קיבלנו כשהתפרסם במהלך השיחות שהחלו להעשיר אורניום ב־20% במתקן התת־קרקעי בפורדו. אני קורא לכל המדינות שנושאות ונותנות עם איראן בווינה, להבהיר לה שאי אפשר להעשיר ולשאת ולתת".

לצד זאת, ראש המוסד, דוד ברנע, אמר בסוף השבוע כי "לאיראן לא יהיה נשק גרעיני, לא בשנים הקרובות, לעולם לא, זו התחייבותי, זו התחייבות המוסד". ברנע הוסיף כי "ברור שאין צורך באורניום מועשר ל-60% למטרות אזרחיות, אין צורך בשלושה אתרים עם אלפי צנטריפוגות פעילות אלא אם כן קיימת כוונה לפתח נשק גרעיני".