המשטרה תחקור הבוקר (שני) ארבעה יהודים וערבים שהיו מעורבים בקטטה אלימה אתמול באתר בנייה ברעננה, ובמהלכה נפצעו ארבעתם. 

מי שהביא לסיומה של הקטטה שעמדה בפני הסלמה היה מנהל העבודה באתר, ששלף את אקדחו ומנע, על פי החשד, אירוע חמור הרבה יותר. 

הכל החל בוויכוח על שימוש במעלית אתר הבנייה, שעה שבין מספר פועלים ערבים לבין שני יהודים, מסגרים במקצועם, החליפו הצדדים מהלומות ביניהם. בשלב מסוים החלו הפועלים הערבים, כך לפי החשד, לעשות שימוש באלות, במקושים ובלומים מברזל המשמשים להם במסגרת עבודתם באתר.

כשנדמה היה שהאירוע הופך לאלים הרבה יותר ועלול להסתיים באסון, נזעק למקום מנהל האתר ששלף את אקדחו, והביא לבלימת האירוע, תוך שהוא מזעיק למקום שוטרים וצוותים של מד"א, שפינו ארבעה מהמעורבים לבתי החולים. 

היום, עם שחרורם של המאושפזים מבית החולים, הם ייחקרו על ידי המשטרה בגין מעורבותם בתגרה.

מנהל באתר הבנייה: "אם מישהו לא היה מגיע עם אקדח כנראה שהיינו בלוויה היום"

דני (שם בדוי), מנהל באתר בנייה של אחת החברות הגדולות ברעננה, ונכח באירוע אלים כלפי פועלים יהודיים, תיאר ב-103FM: "התקשר אלי עובד ואמר - בוא מהר סוגרים עלינו. אני מגיע ורואה כמה עשרות ערבים עולים ותופסים את כל האתים, הטוריות ואתי החפירה, ומפרקים את הצורה של שני מסגרים יהודיים".

לדבריו לא היה קשר מיוחד בין כל הערבים: "הם לא מאותו הקבלן ומאותו הכפר. הדבר היחיד שאיגד אותם זה ערבים שיכולים להכות יהודים. אם מישהו לא היה מגיע עם אקדח כנראה שהיינו בלוויה היום". הוא הוסיף כי עד עתה כולם בבית, ואף אחד לא נעצר או נחקר. הודה: "אני חושש לחיי".

"יש פה ערבים עם רצח בעיניים ובשנייה שיש אופציה אז למה לא? כמו שאני מכיר את זה אני בטוח שזה לא התחיל על רקע של סתם קטטה - זה עניין לאומני. הרי זה התחיל עם 2-3 ערבים שרבו עם הפועלים שלי על המעלית, ואז הם הביאו אנשים שהגיעו מכל הקומות ומה שמשותף להם זה שהם ערבים שעובדים באתר - הם לא מאותו הכפר והם לא חברים", הוסיף.